۱۲ مهر ۱۳۹۶ ۰۶:۰۰
ملی-پوش-دو-و-میدانی-نابینایان-هدفم-بهبود-رکورد-دوهای-سرعت-در-پاراآسیایی-جوانان-است
ملی پوش دو و میدانی نابینایان و کم بینایان ایران که برای نخستین بار در بازی های پاراآسیایی جوانان شرکت می کند، هدف خود را ارتقای رکورد دوهای سرعت و کسب مدال های خوشرنگ عنوان کرد.
هاجر صفرزاده دراین باره به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: برای نخستین بار من و یک پرتابگر از رشته دو و میدانی به بازی های پاراآسیایی جوانان اعزام می شویم که امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را به دست آوریم.

وی افزود: در این مسابقات در مواد دوهای ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴۰۰ متر شرکت می کنم و هدف اولم این است که رکوردم را ارتقا دهم و در مرحله بعد بتوانم مدال خوشرنگی را کسب کنم.

ملی پوش دو و میدانی نابینایان و کم بینایان اظهار داشت: از آنجایی که برای نخستین بار در این مسابقات شرکت می کنم شناختی از حریفانم ندارم. من در اصفهان تمرین می کنم و یک اردوی آمادگی برای ما در نظر گرفته شده است.

وی دوهای ۲۰۰ و ۴۰۰ متر را مواد تخصصی خود دانست و ادامه داد: دوهای ۲۰۰ و ۴۰۰ متر  مواد تخصصی من است، اما به دلیل شرایط مسابقات باید در سه ماده شرکت کنم. من در مواد تخصصی خود در مسابقات جهانی سوییس مدال طلا گرفتم.

صفرزاده در پایان یادآور شد: بازی های پاراآسیایی سخت تر از مسابقات جهانی است، چون تمام دوندگان آسیایی شرکت و کار را برای ما سخت تر می کنند.

 بازی های پاراآسیایی جوانان از ۱۹ تا ۲۳ آذرماه در دوبی برگزار می شود.

کد خبر : ۲,۸۸۴
اشتراک در