۱۱ مهر ۱۳۹۶ ۰۵:۵۵
مهدی-زمانی-رقابت-های-جام-جهانی-کرواسی-تجربه-خوبی-بود
دارنده مدال طلای رقابت های جام جهانی کرواسی گفت: این مسابقات تجربه خوبی بود تا از این طریق نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

مهدی زمانی بعد از رقابت های جام جهانی کرواسی و کسب نخستین طلای خود در این مسابقات به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: این مسابقات در سطح کیفی بالایی برگزار شد به طوری که رکورد حریفانمان پیشرفت کرده بود. از طرفی این رقابت ها به دلیل ارتقای رده بندی جهانی و آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات سال آینده، برای ما حائز اهمیت بود.

وی افزود: برای نخستین بار در بخش انفرادی رقابت های جام جهانی در ماده تپانچه بادی ۱۰ متر P۱ صاحب عنوان قهرمانی شدم. از رقبای خود تا حدودی شناخت داشتیم. تیراندازان زیادی از کشورهای مختلف در این مسابقات حضور داشتند که محک خوبی برای ما بود.

ملی پوش پارا تیراندازی ایران اظهار داشت: این رقابت ها تجربه خوبی برای ما بود تا نقاط ضعف خود را شناخته و آنها را برطرف کنیم و بر روی نقاط قوتمان برای شرکت در مسابقات آینده تمرکز بیشتری داشته باشیم.

 

 


وی ادامه داد: اگر روند آماده سازی تیم ملی ادامه داشته باشد و به مسابقات مختلف اعزام شویم، می توانیم نتیجه مطلوبی به دست آوریم.

زمانی درخصوص هدفش در بازی های داخل سالن آسیا و رقابت های قهرمانی جهان گفت: قطعا برنامه تمرینی فشرده و منظمی برای کسب نتایج مطلوب در مسابقات آینده خواهیم داشت. هدفمان این است که بتوانیم در مسیری که قرار گرفته ایم روند رو به رشدی داشته باشیم  و نتیجه مطلوبی برای کشورمان به دست آوریم.

کد خبر : ۲,۸۸۲
اشتراک در