۱۱ مهر ۱۳۹۶ ۰۵:۴۴
فهرست-دو-و-میدانی-کاران-اعزامی-به-بازی-های-پاراآسیایی-جوانان-بررسی-می-شود
رئیس انجمن پارا دو و میدانی ایران از اعلام اسامی ۳۸ ورزشکار برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جوانان خبر داده که بعد از بررسی معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک، فهرست نهایی اعلام خواهد شد.
بهمن رضایی با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: اسامی ورزشکارانی که برای شرکت در بازی های پاراآسیایی اعلام شده است براساس رکوردهایی است که در رقابت های قهرمانی جوانان جهان و مسابقات لیگ باشگاهی در ماه شهریور کسب کرده اند.

وی افزود: کمیته ملی پارالمپیک رکوردهای ورودی را برای حضور ورزشکاران در بازی های پاراآسیایی جوانان اعلام کرده بود که ۳۸ نفر در دو مسابقه قهرمانی جهان و لیگ باشگاهی رکوردهای قابل قبولی را کسب کردند. ما هم اسامی را به کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرده ایم تا پس از بررسی معاونت فنی، اسامی نهایی اعلام شود.

رئیس انجمن پارا دو و میدانی ایران خاطرنشان کرد: ۳۸ نفری که انتخاب شده اند ملاک ورودی ها را به دست آورده اند و منتظر نظر معاون فنی پارالمپیک هستیم تا تکلیف ورزشکاران اعزامی مشخص شود. ورزشکاران انتخاب شده در مواد دوهای سرعت، پرش طول و پرتابی های ایستاده و نشسته هستند.

وی از برگزاری دو اردوی آمادگی تیم جوانان برای حضور در بازی های پاراآسیایی خبر داد و افزود: برای تیم پارا دو و میدانی جوانان دو اردوی هفت روزه در آبان و آذرماه در نظر گرفته شده است. تیم ملی در دوره قبل این مسابقات عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و امیدواریم ورزشکاران ما در این دوره، رکوردها و مدال های بهتری را کسب کنند.

 بازی های پاراآسیایی جوانان از ۱۹ تا ۲۳ آذرماه در دوبی برگزار می شود.


کد خبر : ۲,۸۸۱
اشتراک در