۳ مهر ۱۳۹۶ ۰۵:۳۱
اردوی-مشترک-تیم-ملی-والیبال-نشسته-روسیه-و-ایران-با-تاخیر-برگزار-می-شود
اردوی مشترک تیم های ملی والیبال نشسته ایران و روسیه با تاخیر و از ۱۵ مهرماه به مدت پنج روز در تهران برگزار خواهد شد.
اردوی مشترک تیم های ملی والیبال نشسته ایران و روسیه با تاخیر و از ۱۵ مهرماه به مدت پنج روز در تهران برگزار خواهد شد.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی والیبال نشسته روسیه که قرار بود ۱۲ مهرماه برای انجام اردوی مشترک  به ایران بیاید با تاخیر سه روزه و در ۱۵ مهرماه به کشورمان سفر می کند.

هادی رضایی افزود: اردوی تیم ملی ایران نیز به دلیل تاخیر به وجود آمده دیرتر برگزار می شود و به مدت پنج روز در تهران ادامه خواهد داشت. اسامی تیم ملی را نیز تا آخر هفته اعلام می کنیم.

وی که به تازگی از مسابقات جنوب شرق آسیا بازگشته است درباره این رقابت ها اظهار داشت: مسابقات جنوب شرق آسیا با حضور ۱۱ کشور و در ۱۶ رشته ورزشی در مالزی برگزار شد. این رقابت ها هر دو سال یک بار انجام می شود و من به عنوان ناظر و مسئول فنی مسابقات والیبال نشسته در این مسابقات شرکت کردم.

دبیرکل والیبال نشسته آسیا ادامه داد: چهار تیم در مسابقات رشته والیبال نشسته شرکت کرده بودند که سه تیم تایلند، میانمار و کامبوج رشد کرده بودند و مالزی هم تیم جوانی بود. این چهار تیم قصد دارند به تیم های برتر آسیا و جهان تبدیل شوند.

وی درباره درخواست تیم های والیبال نشسته شرکت کننده در مسابقات اظهار داشت: تیم های کامبوج، تایلند و میانمار برای برگزاری کلاس مربیگری درخواست دادند که درخواستشان بررسی خواهد شد.

کد خبر : ۲,۸۵۷
اشتراک در