۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ۰۴:۳۲
مربی-پارا-تیر-و-کمان--می-توانستیم-در-کامپوند-طلا-بگیریم
مربی تیم ملی پارا تیراندازی با کمان ایران گفت: در رقابت های قهرمانی جهان بخت با تیم ملی یار نبود تا مدال طلای کامپوند را به دست آوریم، ولی از نتیجه تیم راضی هستم.
مربی تیم ملی پارا تیراندازی با کمان ایران گفت: در رقابت های قهرمانی جهان بخت با تیم ملی یار نبود تا مدال طلای کامپوند را به دست آوریم، ولی از نتیجه تیم راضی هستم.

جبراییل عبادی بعد از بازگشت تیم ملی پارا تیراندازی با کمان از رقابت های قهرمانی جهان که در چین برگزار شد، به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: همه تیم های شرکت کننده با قدرت شرکت کرده بودند و عملکردشان نشان داد که تمرینات خوبی داشتند. ملی پوشان ما هم تمرینات خوبی داشتند، اما پوریا جلالی و غلامرضا محمدی در تیر طلایی و در فاصله میلیمتری نتیجه را به حریفانشان واگذار کردند.

وی افزود: اصغر رحیمی تجربه اولش را در این رقابت ها اندوخت و اگرچه نتیجه بدی نگرفت، اما باید تلاش بیشتری برای حضور موفق در مسابقات بعدی داشته باشد.

مربی تیم ملی پارا تیراندازی با کمان خاطرنشان کرد: پوریا جلالی رکوردهای خوبی به ثبت رساند، اما گاهی اوقات نمی توان برای کسب نتیجه مورد نظر کاری کرد. امیدوارم در مسابقات بعد نتایج خوبی کسب کند.

وی بداقبالی را در نگرفتن مدال انفرادی مسابقات کامپوند دخیل دانست و اظهار داشت: به کسب مدال انفرادی رقابت های انفرادی بخش کامپوند امیدوار بودیم که بدشانسی آوردیم و حریف منشازاده عملکرد خیلی خوبی داشت. در بخش تیمی نیز نتیجه خوبی کسب کردیم و در فینال مسائل روانی مطرح شد.

عبادی ادامه داد: در فینال فشار مسابقه زیاد می شود و شرایط فرق می کند، با این حال در بخش کامپوند نتایج خوبی به دست آمد و اولین مدال های این بخش را در رقابت های قهرمانی جهان کسب کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در بخش تیمی مردان و میکس کامپوند به مرحله تیر طلایی رسیدیم که فشار زیادی روی تیم بود چرا که هر تیمی که با دقت بیشتر به هدف بزند می تواند برنده میدان باشد. به هر روی بخت با ما یار نبود و فقط در بخش تیمی کامپوند بانوان مدال طلا کسب کردیم و در دو بخش تیمی دیگر صاحب نشان نقره شدیم.

مربی تیم ملی پارا تیراندزای با کمان یادآور شد: با کمی دقت می توانستیم دو مدال نقره را به طلا تبدیل کنیم، اما برای موفقیت در مسابقات بعدی باید تلاش بیشتری کنیم. دستیابی به مدال های پررنگ در مسابقات بعدی امکانپذیر است.

کد خبر : ۲,۸۴۳
اشتراک در