۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ۰۵:۴۷
حسین-امیری--هدف-از-شرکت-در-جام-جهانی-کرواسی-کسب-سهمیه-رقابت-های-جهانی-است
سرمربی تیم ملی پارا تیراندازی ایران گفت: هدف از شرکت در مسابقات جام جهانی کرواسی کسب سهمیه ورودی رقابت های قهرمانی جهان کره جنوبی و بازی های پاراآسیایی جاکارتا است.

سرمربی تیم ملی پارا تیراندازی ایران گفت: هدف از شرکت در مسابقات جام جهانی کرواسی کسب سهمیه ورودی رقابت های قهرمانی جهان کره جنوبی و بازی های پاراآسیایی جاکارتا است.

حسین امیری در اردوی پایانی تیم ملی پارا تیراندازی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد. برای این تیم دو اردوی انتخابی برگزار کردیم و از اردوي قبل تمرینات تخصصی تیم را آغاز کردیم که امروز به پایان رسید.

وی افزود: رکوردی که ملی پوشان در اردوها به ثبت رساندند نسبت به گذشته افزایش یافته است. ما رقابت های قهرمانی جهان را در پیش داریم که سال آینده در کره جنوبی برگزار می شود و پس از آن بازی های پاراآسیایی جاکارتا انجام خواهد شد. تمرینات ملی پوشان نیز برای این است که در رقابت های قهرمانی جهان و بازی های پاراآسیایی سهمیه های خوبی به دست آوریم و فکر می کنم در مقایسه با گذشته شرایط بهتری داریم.

 

 


سرمربی تیم ملی پارا تیراندازی در خصوص رکوردگیری از ملی پوشان اظهار داشت: تمرینات ملی پوشان در اردوی پایانی را براساس شرایط مسابقات و فینال برنامه ریزی کرده ایم تا ملی پوشان شرایط تیر زدن در فینال مسابقات را تجربه کنند.

وی هدف از شرکت در این مسابقات را آمادگی نسبی برخی ورزشکاران دانست و گفت: هدف ما این است که برخی ورزشکاران که قبلا در تیم ملی بوده و تجربه حضور در رقابت های بزرگ را دارند به آمادگی نسبی رسیده و سهمیه بازی های پاراآسیایی و قهرمانی جهان را کسب کنند.

امیری درباره آسیب دیدگی ساره جوانمردی اظهار داشت: تپانچه ۵۰ متر برای بانوان کمی سخت و سنگین است و بانوان اندکی در این ماده رقابت می کنند، اما ساره در این ماده رقابت کرده و مدال بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک را نیز به دست آورده است. رقابت و تمرین در این ماده باعث آسیب دیدگی وی شده که در حال حاضر شرایط بدی ندارد.

کد خبر : ۲,۸۳۵
اشتراک در