۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ۰۵:۲۷
صد-و-چهل-و-نهمین-نشست-هیات-رییسه-و-اجرایی-کمیته-ملی-پارالمپیک-برگزار-شد---تاکید-بر-استعدادیابی-در-مدارس-استثنایی-و-بررسی-طرح-انتزاع
صد و چهل و نهمین نشست هیات اجرایی و رییسه کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز در محل کمیته برگزار شد. به گزارش روابط عمومی کمیته، جلسه امروز با حضور محمود خسروی وفا رییس کمیته و مسعود اشرفی دبیرکل برپا شد.
 
صد و چهل و نهمین نشست هیات اجرایی و رییسه کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز در محل کمیته برگزار شد. به گزارش روابط عمومی کمیته، جلسه امروز با حضور محمود خسروی وفا رییس کمیته و مسعود اشرفی دبیر کل برپا  شد.

نشست امروز با گزارش دبیرکل از عملکرد کمیته طی یک ماه گذشته آغاز شد، پس از آن مسعود اشرفی گزارشی از مجمع عمومی و انتخاباتی کمیته بین المللی پارالمپیک به اعضای هیات رییسه و اجرایی ارائه نمود.

بررسی طرح انتزاع کمیته ملی پارالمپیک و المپیک و نحوه اجرای ارکان آن بخش دیگری از نشست صبح امروز بود که توسط محمود خسروی وفا رییس کمیته به اعضا ارائه شد.

در جلسه امروز هیات رییسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک دکتر قدمی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به ارائه گزارش برگزاری مسابقات تابستانی مدارس استثنایی در تابستان سال جاری پرداخت، معاون وزیر آموزش و پرورش در نشست امروز بر لزوم استعدادیابی در مدارس استثنایی و همزمان با برپایی مسابقات تاکید نمود.

در نشست صبح امروز عملکرد کمیته فنی ورزشی کمیته توسط دکتر محمودخانی معاون فنی کمیته ارائه شد. همچنین دکتر واعظ موسوی رییس آکادمی کمیته ملی پارالمپیک در ادامه گزارش عملکرد آکادمی در شش ماه نخست سال جاری را به اعضای هیات رییسه و اجرایی ارائه نمود.

کد خبر : ۲,۸۳۱
اشتراک در