۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ۰۴:۱۲
دو-مرحله-اردوی-آمادگی-برای-تیم-دو-و-میدانی-جوانان-برگزار-می-شود
رئیس انجمن پارا دو و میدانی ایران گفت: دو مرحله اردوی آمادگی برای تیم پارا دو و میدانی جوانان جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی جوانان در نظر گرفته شده است.
رئیس انجمن پارا دو و میدانی ایران گفت: دو مرحله اردوی آمادگی برای تیم پارا دو و میدانی جوانان جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی جوانان در نظر گرفته شده است.

بهمن رضایی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک اظهار کرد: کمیته ملی پارالمپیک رکوردهای ورودی پارا دو و میدانی را برای حضور در بازی های پاراآسیایی جوانان اعلام کرده است که بر این اساس ۴۰ نفر سهمیه ورودی این مسابقات را به دست آورده اند، اما با مسئول کمیته فنی کمیته ملی پارالمپیک جلسه ای برگزار خواهیم کرد تا وضعیت ورزشکاران را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: در این جلسه با بررسی شرایط ورزشکاران تعداد سهمیه ای که به رشته ما جهت اعزام به بازی های پاراآسیایی تعلق می گیرد، بررسی خواهد شد تا برای برگزاری اردوها و بالا بردن آمادگی ملی پوشان برنامه ریزی کنیم.

رئیس انجمن پارا دو و میدانی ایران خاطرنشان کرد: دو اردوی آمادگی برای تیم پارا دو و میدانی در تهران درنظر گرفته شده است که یکی از اردوها متصل به اعزام است. ورزشکاران نیز در این مدت با مربیان خود در شهرستان ها تمرین خواهند کرد.

وی به نتایج خوب ملی پوشان در مسابقات قهرمانی جهان در سوییس اشاره کرد و ادامه داد: ورزشکاران ما در مسابقات قهرمانی جهان عنوان نایب قهرمانی را به دست آوردند و در پاراآسیایی جوانان، از نمایندگان کشورمان انتظار داریم تا با توجه به تمریناتی که در شهرستان ها و تحت نظر مربیان خود دارند، نتایج خوبی کسب کنند. از طرفی امیدواریم تیم های آسیایی استقبال خوبی از مسابقات داشته باشند تا سطح کیفی رقابت ها بالا برود.

کد خبر : ۲,۸۲۹
اشتراک در