۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ۰۴:۰۴
هشت-نفر-برای-شرکت-در-اردوی-تیم-ملی-شنای-نابینایان-انتخاب-شدند
در پایان رکوردگیری و مرحله نخست مسابقه انتخابی تیم شنای نابینایان و کم بینایان نوجوانان و جوانان، هشت شناگر انتخاب شدند.
در پایان رکوردگیری و مرحله نخست مسابقه انتخابی تیم شنای نابینایان و کم بینایان نوجوانان و جوانان، هشت شناگر انتخاب شدند.

سرمربی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: این مسابقه انتخابی به منظور شرکت در بازی های پاراآسیایی جوانان با حضور ۱۵ نفر و در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد که در پایان علیرضا امیری از مازندران، امیرحسین سعادتی مقدم و امیررضا اسلام زاده از خراسان رضوی، رادین جعفری از البرز و ابوالفضل قاسمی از یزد در رده سنی نوجوانان و محمدابراهیم عمرانی از خراسان رضوی، مسعود محمودی از مازندران و امیرمحمد صدیفی از البرز در رده سنی جوانان توسط کمیته فنی انتخاب شدند و بعد از نظر کمیته فنی، فهرست شناگران به کمیته ملی پارالمپیک اعلام خواهد شد.

حمید شریفیان افزود: انتخاب شناگران برای حضور در بازی های پاراآسیایی جوانان قطعی نیست بلکه عملکردشان در مسابقات قهرمانی کشور که آبان ماه برگزار می شود، مورد ارزیابی قرار می گیرد و هر کدام در شرایط مناسبی بودند به این رقابت ها اعزام خواهند شد.

وی درباره اردوهای تیم ملی شنا اظهار کرد: براساس اعلام کمیته ملی پارالمپیک یک اردوی آمادگی برای تیم ملی در نظر گرفته شده است، اما سعی می کنیم با مساعدت فدراسیون نابینایان و کم بینایان دو مرحله اردوی دیگر نیز برای تیم ملی برگزار کنیم.

کد خبر : ۲,۸۲۸
اشتراک در