۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ۰۵:۱۲
ملی-پوش-پارا-تیراندازی-سقف-آرزوهایم-گرفتن-مدال-بازی-های-پارالمپیک-است
ملی پوش پارا تیراندازی ایران گفت: گرفتن مدال بازی های پارالمپیک سقف آرزوهای من است و برای رسیدن به آن تلاش زیادی خواهم کرد.

ملی پوش پارا تیراندازی ایران گفت: گرفتن مدال بازی های پارالمپیک سقف آرزوهای من است و برای رسیدن به آن تلاش زیادی خواهم کرد.

معصومه خدابخشی در آخرین روزهای تمرینات تیم ملی پارا تیراندازی جهت شرکت در رقابت های جام جهانی به سایت کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: طبق برنامه های سرمربی تیم ملی تمرین می کنیم تا در رقابت های جام جهانی کرواسی نتایج خوبی به دست آوریم.

وی افزود: من دو سال گذشته نیز در این رقابت ها شرکت کرده ام. سطح این مسابقات در مقایسه با بازی های پارالمپیک ریو پایین تر است، اما ممکن است به دلیل تمرین زیاد تیراندازان سایر کشورها از سطح بالایی برخوردار باشد.

ملی پوش پاراتیراندازی که در رقابت های تفنگ بادی بازی های پارالمپیک ریو نیز شرکت کرده است، گفت: سقف آرزوهایم گرفتن مدال بازی های پارالمپیک است و تمام تلاشم را برای رسیدن به این هدف انجام می دهم.

 

 


وی الهه احمدی را الگوی خود معرفی کرد و اظهار داشت: مسابقات الهه احمدی، تیرانداز حاضر در دو دوره بازی های المپیک را ندیده ام، اما می دانم در تفنگ بادی ۱۰ متر فعالیت کرده و تیرانداز آرامی است. من هم آرامش او را الگوی خودم قرار داده ام و باید تلاش زیادی برای رسیدن به هدفم داشته باشم. در رقابت های جام جهانی کرواسی نیز هیچ گاه دنبال شناخت حریفانم نیستم، چون حریف من، خودم و امتیازی است که به دست می آورم.

خدابخشی خاطرنشان کرد: قرار بود در رقابت های  تفنگ ۵۰ متر خفیف هم شرکت کنم، اما گویا در بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک سهمیه ای ندارد و نمی توانم در این ماده رقابت کنم.

وی در پایان یادآور شد: رقابت های جام جهانی کرواسی می تواند شروع خوبی برای رقابت های مهم تر باشد، بنابراین باید آن را به عنوان مسابقات مهمی درنظر گرفت.

کد خبر : ۲,۸۲۰
اشتراک در