۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ۰۴:۴۱
رقابت-های-پارا-تیراندازی-با-کمان-قهرمانی-جهان-از-امروز-در-پکن-آغاز-می-شود
ملی پوشان پارا تیراندازی با کمان روز گذشته تمرین رسمی خود را در شهر پکن، محل برگزاری رقابت های قهرمانی جهان انجام داده و مسابقات خود را از امروز آغاز می کنند.
ملی پوشان پارا تیراندازی با کمان روز گذشته تمرین رسمی خود را در شهر پکن، محل برگزاری رقابت های قهرمانی جهان انجام داده و مسابقات خود را از امروز آغاز می کنند.

رئیس انجمن پارا تیراندازی با کمان شرایط کمانداران را در آستانه آغاز مسابقات قهرمانی جهان را خوب ارزیابی کرد و به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: ملی پوشان روز گذشته تمرین رسمی خود را انجام دادند و برای رقابت با حریفان خود آماده اند. مرحله مقدماتی مسابقات نیز از امروز آغاز خواهد شد.

وی افزود: مرحله مقدماتی و تعیین رده بندی ورزشکاران مسابقات بخش ریکرو آقایان و بانوان از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح به وقت پکن آغاز و تا ۱۱ ادامه خواهد داشت. سپس مسابقات بخش کامپوند آقایان برگزار می شود. رقابت های کامپوند بانوان نیز فردا صبح انجام خواهد شد و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنند.

مجید کهتری درخصوص وضعیت ملی پوشان کشورمان اظهار داشت: ملی پوشان از لحاظ فیزیکی و روانی شرایط خیلی خوبی دارند و خوشبختانه آسیب دیدگی ندارند. از لحاظ برگزاری مسابقات نیز وضعیت خوبی حکمفرماست. خوابگاه ملی پوشان نزدیک محل تمرین و در هتل بین المللی معلولان است که همه چیز برای شرکت کنندگان پیش بینی شده است. ساختمان ها و همه جا برای معلولان مناسب سازی شده است. 

سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان در پایان یادآور شد: پکن در روزهای اول تمرین از لحاظ آب و هوایی بارانی و طوفانی بود که تمرینات را مختل کرد، اما در روزهای بعد وضعیت خوبی داشت و کمانداران هم شرایط خوبی دارند و امیدوارم بتوانند در روزهای آینده شرایط خیلی خوبی را برای تیراندازی با کمان داشته باشند.
کد خبر : ۲,۸۱۰
اشتراک در