۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ۰۵:۰۴
پارا-دو-و-میدانی-کاران-جوان-دوشنبه-در-رکوردگیری-شرکت-می-کنند
رکوردگیری از ۱۱۰ پارا دو و میدانی کار برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جوانان امارات فردا دوشنبه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران انجام می شود.
رکوردگیری از ۱۱۰ پارا دو و میدانی کار برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جوانان امارات فردا دوشنبه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران انجام می شود.

رئیس انجمن پارا دو و میدانی با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: رکوردگیری از ۱۱۰ پارا دو و میدانی کار جوان برای مشخص شدن برترین ها جهت حضور در بازی های پاراآسیایی فردا در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.

بهمن رضایی فرعی افزود: این رکوردگیری بدون حضور پارا دو و میدانی کارانی که به مسابقات جهانی سوییس اعزام شده بودند و در تمامی مواد و در رده های سنی زیر ۱۴ تا ۱۷ سال و زیر ۱۸ و ۱۹ سال برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در پایان نیز از میان نفرات برتر و ورزشکارانی که به مسابقات جهانی اعزام شده بودند ترکیب تیم را برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جوانان انتخاب می کنیم.

رئیس انجمن پارا دو و میدانی همچنین درباره آماده سازی تیم اعزامی به بازی های پاراآسیایی جاکارتا اظهار داشت: منتظر بخشنامه چگونگی برگزاری مسابقات دو و میدانی هستیم که مسابقات در چه موادی و چه کلاس هایی برگزار می شود، اما ما براساس برگزاری مسابقات لیگ باشگاهی و رقابت های قهرمانی کشور نفرات برتر را انتخاب کردیم تا به همراه نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی جهان لندن به کمیته ملی پارالمپیک اعلام کنیم. اردوهای آماده سازی هم به صورت غیرمتمرکز برگزار می شود.

رضایی در پایان گفت: برای آمادگی تیم اعزامی به بازی های پاراآسیایی جاکارتا بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور حضور در یک تورنمنت بین المللی را پیش بینی کرده ایم.
کد خبر : ۲,۷۹۳
اشتراک در