۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ۰۷:۳۲
اندرو-پارسونز-از-همه-کسانی-که-به-من-اعتماد-کردند-سپاسگزارم
رئیس جدید کمیته بین المللی پارالمپیک از تمام کسانی که در انتخابات ریاست آی پی سی به وی رای دادند تشکر کرد.
به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، «اندرو پارسونز» برزیلی امروز جمعه با کسب ۸۴ رای در انتخابات ریاست کمیته بین المللی پارالمپیک که در ابوظبی امارات برگزار شد به عنوان رئیس جدید انتخاب گردید.

«هایدی ژانگ» از کشور چین با ۴۷ رای دوم شد، «جان پترسون» دانمارکی ۱۹ رای آورد و «پاتریک یارویس» از کانادا موفق به کسب ۱۲ رای شد. 

پارسونز در خصوص انتخاب به عنوان رئیس جدید کمیته بین المللی پارالمپیک اظهار داشت: فقط می توانم از تمام اعضا که به من رای دادند تشکر کنم و حرف زدن دشوار است. من هم اکنون توفانی در ذهن دارم با این حال باید از سه نامزد رقیب تشکر کنم. 

وی افزود: فکر می کنم ما چهار نامزدی بودیم که پیشنهادهای خوبی ارائه کرده بودیم. شاید بتوانم بگویم امروز بهترین روز زندگی من پس از تولد دخترم و روز ازدواجم با مارسلا است. 

رئیس جدید کمیته بین المللی پارالمپیک ادامه داد: پس از ۲۰ سال حضور در جنبش پارالمپیک، اکنون بسیار فوق العاده است که رئیس نهادی می شوم که عملکردی باورنکردنی داشته است. سازمانی که راه درازی را پیموده و با مشکلات فراوانی مواجه بوده است. ما اکنون قوی تر از همیشه هستیم و با کمک شما به مرحله بعد خواهیم رفت. من دوباره تاکید می کنم که پارالمپیک سازمانی است برای همه. باز هم سپاس. 
کد خبر : ۲,۷۸۷
اشتراک در