۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ۰۷:۰۰
نشست صمیمانه اعضای تیم های ملی نابینایان وکم بینایان با خسروی وفا

رییس کمیته ملی پارالمپیک و علیرضا حسینی دبیر ستاد اجرایی بازی های پاراآسیایی 2014 اینچئون در نشستی صمیمانه به بحث و گفتگو باورزشکاران تیم های ملی نابینایان و کم بینایان پرداختند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک و نقل از روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان، در این نشست که روز گذشته با حضورمحمد رضا مظلومی رییس فدراسیون و اعضای تیم های ملی جودو، فوتبال 5 نفره و گلبال آقایان در محل مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران محل تمرین و اسکان ملی پوشان نابینا و کم بینایان انجام شد، محمود خسروی وفا رییس فدراسیون جانبازان ومعلولین و رییس کمیته ملی پارالمپیک با ورزشکاران حاضر در اردوها گفتگو کرد .

علیرضا حسینی دبیر ستاد اجرایی بازیهای پاراآسیایی 2014 اینچئون ، نیز محمود خسروی وفا را در این بازدید همراهی کرد .

مسئولان، اعضای کادر فنی و ملی پوشان حاضر در اردوی آمادگی تیم های ملی جودو، گلبال و فوتبال 5 نفره در نشستی صمیمانه با رئیس کمیته پارالمپیک و دبیر ستاد اجرایی اینچئون ضمن بیان دغدغه ها، در خصوص شرایط تمرینات و برگزاری اردوها گفتگو کردند .

مظلومی در این نشست گزارشی از روند آماده سازی تیم ها و رشته های اعزامی نابینایان وکم بینایان برای حضور در بازی های پاراآسیایی، ارائه داد و از حضور محمود خسروی وفا و کادر همراه که باعث دلگرمی ورزشکاران است، قدردانی کرد .

کد خبر : ۲۷۸
اشتراک در