۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ۰۵:۴۳
بازتاب-آیین-تجلیل-از-مدال-آوران-پارالمپیکی-بر-روی-سایت-کمیته-بین-المللی-پارالمپیک
آیین تجلیلی از مدال آوران پارالمپیکی ایران بر روی سایت کمیته بین المللی پارالمپیک بازتاب داشته است.

آیین تجلیلی از مدال آوران پارالمپیکی ایران بر روی سایت کمیته بین المللی پارالمپیک بازتاب داشته است.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، کمیته ملی پارالمپیک ایران طی مراسمی از ۱۴۵ مدال آور پارالمپیکی ایران از سئول ۱۹۸۸ تا ریوی ۲۰۱۶ در مشهد تجلیل به عمل آورد. در این مراسم تعدادی از مقامات رسمی کشور هم حضور داشتند.

زهرا نعمتی که در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ موفق کسب مدال طلا در ماده ریکرو شد، در این مراسم که به صورت زنده پخش می شد ابراز امیدواری کرد که اینگونه مراسم ها موجب ایجاد انگیزه در نسل آینده ورزشکاران پارالمپیکی شود.

وی به سایت کمیته بین المللی پارالمپیک گفت: «برگزاری چنین رویدادهایی انگیزه خوبی برای افراد دارای معلولیت است که هنوز ورزش را آغاز نکرده اند.»

سیامند رحمان، قوی ترین پارالمپین جهان، موفق به حضو در این مراسم نشد چرا که وی در حال آماده سازی حضور در رقابت های جهانی وزنه برداری مکزیک است.

در این مراسم همچنین از بهمن گلبارنژاد که در جریان برگزاری رقابت های دوچرخه سواری بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ جان خود را از دست داد با حضور خانواده آن مرحوم تقدیر به عمل آمد.

 

 


بر پایه گزارش سایت کمیته بین المللی پارالمپیک، در آیین تجلیل از مدال آوران پارالمپیکی ایران همچنین به دو رئیس پیشین کمیته ملی پارالمپیک ایران به نام حسین سرخیل و منصور برجیان تقدیرنامه هایی اهدا شد که از سوی سر فیلیپ کریون، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک، امضا شده بود.

کد خبر : ۲,۷۷۷
اشتراک در