۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ۰۳:۵۵
آیین-تجلیل-از-مدال-آوران-ادوار-پارالمپیک--رجبی--وقتی-سیامند-مدال-می-گیرد-حس-می-کنم-خودم-مدال-گرفته-ام
نخستین مدال آور وزنه برداری ایران در بازی های پارالمپیک گفت: وقتی سیامند رحمان قله های ترقی را طی می کند احساس می کنم خودم در صحنه هستم و مدال می گیرم.
نخستین مدال آور وزنه برداری ایران در بازی های پارالمپیک گفت: وقتی سیامند رحمان قله های ترقی را طی می کند احساس می کنم خودم در صحنه هستم و مدال می گیرم.

کاظم رجبی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: قدیمی ها زحمات زیادی کشیده اند. در زمان ما امکانات کافی نبود و با دست خالی قهرمانی را به دست می آوردیم، درحالیکه هم اکنون امکانات فنی و تکنیکی در شرایط خوبی قرار دارد.

وی افزود: وقتی سیامند رحمان افتخارآفرینی می کند احساس می کنم خودم در صحنه هستم و مدال کسب می کنم. در بازی های پارالمپیک آتن و پکن دو مدال طلا گرفتم اما کمتر کسی از من یاد کرد. گاهی از این بابت دلگیر می شدم اما حالا به دلیل برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران خیلی خوشحالم چون کار بزرگی است و از قدیمی ها هم یاد می شود که بسیار ارزشمند است. برگزاری این مراسم در مشهد مقدس از لحاظ معنوی اهمیت زیادی دارد.

ملی پوش پیشین سنگین وزن ایران به لزوم استفاده از تجارب مدال آوران قدیمی تاکید کرد و اظهار داشت: ما تجارب زیادی داریم که باید از این تجربه ها استفاده کنند چون می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد. امکانات هم خیلی خوب شده است و با آمدن آقای رواسی به عنوان رئیس انجمن وزنه برداری، نظم و انضباط بیشتر شده است.

رجبی در پایان شرایط تیم ملی پارا وزنه برداری را خوب توصیف کرد و افزود: نتایج تیم ملی پارا وزنه برداری در بازی های پارالمپیک ریو در مقایسه با لندن افت کرده است، اما مطمئنم وضعیت بهتر خواهد شد و تیم ملی با دست پر از مسابقات جهانی مکزیک به کشور بازمی گردد.

کد خبر : ۲,۷۵۹
اشتراک در