۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۱۶
مدال-آوران-پارالمپیکی-فردا-به-زیارت-امام-رضا-ع-می-روند
مدال آوران هشت دوره از بازی های پارالمپیک از سال ۱۹۸۸ سئول تا ۲۰۱۶ ریو فردا یکشنبه به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) می روند.
مدال آوران هشت دوره از بازی های پارالمپیک از سال ۱۹۸۸ سئول تا ۲۰۱۶ ریو فردا یکشنبه به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) می روند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، آیین تجلیل از مدال آوران تمام ادوار پارالمپیک با حضور ۱۴۵ تن از افتخارآفرینان ورزش پارالمپیکی عصر فردا از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در سالن مرکز همایش های آستان قدس رضوی برگزار می شود.

طبق اعلام مسئولان ورزش پارالمپیکی کشور، مدال آوران صبح فردا ساعت ۱۱ در بارگاه مطهر رضوی حضور یافته و به زیارت ثامن الحجج (ع) مشرف خواهند شد.

 در آیین تجلیل از مدال آوران تمام ادوار پارالمپیک، مسئولان وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان کشوری از جمله آستان قدس رضوی، مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون های جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان حضور خواهند داشت.




مسعود اشرفی، دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک، در خصوص برگزاری این مراسم گفت: نخستین حضور نمایندگان کشورمان در بازی های پارالمپیک در سال ۱۹۸۸ اتفاق افتاد و تا ۲۰۱۶ ریو که هشت دوره می گذرد ۱۳۶ مدال طلا، نقره و برنز توسط ۱۴۵ ورزشکار به دست آمده است که تعدادی از این ورزشکاران دوران بازنشستگی خود را طی می کنند و برخی هنوز فعال هستند. چند سال پیش نیز طی مراسمی از ورزشکاران پارالمپیکی تجلیل به عمل آمد و به نظر می رسد که این اتفاق ارزشمندی است.

کد خبر : ۲,۷۵۷
اشتراک در