۶ شهریور ۱۳۹۶ ۰۴:۵۹
رئیس-انجمن-پارا-تنیس-روی-میز--در-بخش-تیمی-قهرمانی-آسیا-شانس-بیشتری-داریم
رئیس انجمن پارا تنیس روی میز گفت: در بخش انفرادی مسابقات قهرمانی آسیا مدال برنز حسن جانفشان مسجل شده است و در بخش تیمی شانس بیشتری برای کسب مدال داریم.
رئیس انجمن پارا تنیس روی میز گفت: در بخش انفرادی مسابقات قهرمانی آسیا مدال برنز حسن جانفشان مسجل شده است و در بخش تیمی شانس بیشتری برای کسب مدال داریم.

مهدی آرمندنیا با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: در مسابقات بخش انفرادی بانوان فروغ بختیاری در کلاس ۳ به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کرد اما خزایی و چزانی دیگر ملی پوشان کشورمان حذف شدند.

وی افزود: در بخش آقایان حسن جانفشان و مهدی رضاپور در کلاس ۲ به مرحله یک هشتم راه یافتند، در کلاس چهار با توجه به گروه سختی که ملی پوشان کشورمان در آن قرار داشتند، صعود نکردند. در کلاس ۵ نیز مهدی رضازاده علیرغم اینکه برای نخستین بار در مسابقات برون مرزی شرکت می کرد به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت. حسن جانفاشان نیز در مرحله یک چهارم باید مقابل کره جنوبی قرار گیرد که اگر پیروز میدان باشد به فینال می رود و در غیر این صورت کسب عنوان مشترک سوم ما فعلا قطعی است.

رئیس انجمن پارا تنیس روی میز اظهار داشت: مسابقات انفرادی امروز به پایان می رسد و مسابقات تیمی از فردا آغاز می شود که شانس ملی پوشان ما در این بخش بالاتر است. تیم ایران نیز در کلاس های ۲ و ۴ و ۵ آقایان و کلاس ۳ بانوان در بخش تیمی رقابت می کند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی پارا تنیس روی میز در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: وقتی پنج نفر به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات راه پیدا می کنند نشانه خوبی است، چراکه از سرمایه گذاری خوب روی این رشته خبر می دهد. وقتی نفر سوم رنکینگ جهانی برابر تیم ملی ایران شکست خورده است یعنی اگر برای هر کدام سرمایه گذاری شود هر کدام از این چهار ملی پوش می توانند به مرحله یک چهارم نهایی راه یابند.

کد خبر : ۲,۷۴۰
اشتراک در