۶ شهریور ۱۳۹۶ ۰۴:۴۶
سرمربی-گلبال-مردان--عزم-خود-را-برای-کسب-سهمیه-پارالمپیک-توکیو-جزم-کرده-ایم
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا-پاسفیک سطح بالایی داشت و بعد از کسب سهمیه مسابقات جهانی باید عزم خود را برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو جزم کنیم.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا-پاسفیک سطح بالایی داشت و بعد از کسب سهمیه مسابقات جهانی باید عزم خود را برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو جزم کنیم.

مهدی نباتی پس از کسب عنوان نایب قهرمانی و سهمیه مسابقات جهانی شاگردانش در رقابت های قهرمانی آسیا-پاسفیک به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: دو سال از مسابقات بین المللی دور بودیم و نگرانی های من هم بی علت نبود، چون تیم های حاضر در این رقابت ها، تمرین کرده و آماده بودند.

وی افزود: عراق، استرالیا و ژاپن خیلی خوب کار کرده بودند و سطح تیم چین نیز بهتر از قبل بود. این تیم قوی ترین حریف ما بود و در فینال برابر تیم ما قرار گرفت و پیروز شد.

سرمربی تیم ملی گلبال اظهار داشت: از عملکرد شاگردانم در این پیکارها راضی هستم. در این مسابقات نگران چند ورزشکار آسیب دیده بودیم که از هر نفر به صورت متناوب استفاده کردیم تا آسیب دیدگی مانع فعالیت و عملکرد خوب تیممان نشود.

وی به کسب سهمیه مسابقات جهانی سوئد اشاره کرد و گفت: حالا که سهمیه مسابقات جهانی را به دست آورده ایم باید عزم خود را برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو جزم کنیم، چون سهمیه این بازی ها در مسابقات جهانی توزیع می شود.

نباتی افزود: باید اردوهای آمادگی تیم ملی را زودتر آغاز و تیم ملی را برای حضور پرقدرت در مسابقات جهانی آماده کنیم. ما در این مسابقات کار سختی داریم، اما تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه به کار می بندیم. این مسابقات اواخر خردادماه سال آینده در سوئد برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی گلبال در پایان یادآور شد: در پایان مسابقات گلبال قهرمانی آسیا-پاسفیک عنوان بهترین خط دفاع به تیم ایران داده شد و محمد سرنجی هم به عنوان نفر دوم بهترین گلزن مسابقات شناخته شد.

کد خبر : ۲,۷۳۹
اشتراک در