۱ شهریور ۱۳۹۶ ۰۶:۵۶
مرحله-نخست-اردوی-آمادگی-تیم-ملی-فوتبال-پنج-نفره-برگزار-شد
مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال پنج نفره برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان اسپانیا از ۲۴ تا ۳۰ مردادماه در محلات برگزار شد.

مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال پنج نفره برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان اسپانیا از ۲۴ تا ۳۰ مردادماه در محلات برگزار شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: شش مرحله اردوی آمادگی برای حضور پر قدرت تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته شده است که در این اردو  ۱۲ ورزشکار نابینا و دو دروازه بان حضور داشتند و تمرینات خود را تحت نظر کادر فنی انجام دادند.

جواد فلفلی مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی را خوب ارزیابی کرد و افزود: در این اردو بر روی آمادگی جسمانی ملی پوشان و مرور کارهای تاکتیکی تمرکز کردیم که خوب بود.

وی همچنین به بازدید تیم ملی از مرکز نگهداری افراد کم توان ذهنی اشاره کرد و اظهار داشت: در این اردو ملی پوشان از یک مرکز نگهداری افراد کم توان ذهنی بازدید کردند و لباس تیم ملی را به آنها اهدا کردند. این اقدام فرهنگی در این اردو برای تیم ملی در نظر گرفته شده بود.

فلفلی ادامه داد: در اردوی نخست، از ملی پوشان تست آمادگی جسمانی گرفته شد تا با ارزیابی میزان آمادگی شان برنامه ریزی کنیم. در مرحله دوم اردو هم بر کارهای تاکتیکی تمرکز می کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره با بیان این مطلب که مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی از ۲۰ تا ۲۷ شهریورماه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ باشگاهی از ۱۵ تا ۱۹ شهریورماه در شیراز برگزار می شود و ملی پوشان در این شهر می مانند تا در مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی شرکت کنند.

 

 

 

 

 

 


کد خبر : ۲,۷۲۳
اشتراک در