۳۰ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۳:۲۳
نایب-رئیس-بانوان-فدراسیون-نابینایان--چین-پر-قدرت-ترین-رقیب-گلبال-بانوان-است
نایب رئیس بانوان فدراسیون نابینایان و کم بینایان در آستانه مسابقات گلبال قهرمانی آسیا و اقیانوسیه گفت: چین پر قدرت ترین حریف ایران است، اما شرایط ملی پوشان ایده آل است و امیدواریم بر سکوی مسابقات بایستند.
نایب رئیس بانوان فدراسیون نابینایان و کم بینایان در آستانه مسابقات گلبال قهرمانی آسیا و اقیانوسیه گفت: چین پر قدرت ترین حریف ایران است، اما شرایط ملی پوشان ایده آل است و امیدواریم بر سکوی مسابقات بایستند.

سمیه شاعری با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: ملی پوشان پس از مستقر شدن در بانکوک، محل برگزاری مسابقات قهرمانی گلبال آسیا و اقیانوسیه،  به مدت یک ساعت تمرین کردند و با شرایط سالن مسابقه آشنا شدند. شرایط ملی پوشان از لحاظ جسمانی و روحی بسیار خوب است و پرانگیزه تلاش می کنند.

وی با اشاره به برگزاری شش مرحله اردوی آمادگی ملی پوشان اظهار داشت: ملی پوشان علیرغم وقفه چهار ساله در عرصه مسابقات بین المللی به حداکثر آمادگی رسیده اند و امروز ساعت ۱۵ به وقت محلی در نخستین بازی خود برابر چین قرار خواهند گرفت. چین پر قدرت ترین رقیب ملی پوشان است، اما شرایط بسیار ایده آل و همه چیز برای انجام بازی زیبا آماده است و امیدوارم تیم بانوان بر سکوی مسابقات  بایستد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون نابینایان و کم بینایان که تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه همراهی می کند، اظهار داشت: تیم ژاپن نیز یکی دیگر از حریفان قدرتمند ماست. این تیم سه هفته گذشته از تیم های اروپایی و کانادا دعوت کرده و دیدارهای آماده سازی با این تیم ها انجام داده است. این تیم از لحاظ فنی بسیار آماده است.

شاعری یادآور شد: هیچ تیمی را نمی توان دست کم گرفت بویژه از آنجایی که دختران ملی پوش کشورمان وقفه ای در عرصه مسابقات بین المللی داشته اند و نتوانستیم برای آنها اردوی آمادگی بیشتری برگزار کنیم شرایط حساس شده است، اما ورزشکاران ما بسیار با انگیزه هستند به طوریکه از تعصب شان در سالن تمرینی لذت می بریم.

محسن جعفری، دبیر فدراسیون نابینایان و کم بینایان، نیز گفت: کلاسبندی پرشکی ورزشکاران همه ملی پوشان انجام شده است. سفیر ایران در کشور تایلند نیز به استقبال تیم های ملی گلبال رفته و به آنها انگیزه داده است.

وی افزود: تیم بانوان ایران در صورت کسب عنوان دومی رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه می تواند سهمیه مسابقات جهانی را کسب کند، چون تیم چین سهمیه مسابقات جهانی را در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو کسب کرده است.

تیم ملی گلبال مردان ایران نیز در نخستین دیدار خود امروز مقابل قزاقستان قرار می گیرد.

کد خبر : ۲,۷۱۴
اشتراک در