۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ۰۸:۲۶
قوی ترین مرد معلول جهان و هم تیمی هایش میهمان حرم رضوی در دهه کرامت
وزنه برداران ملی پوش برای حضور در تمرینات آماده سازی بازی های پاراآسیایی امروز وارد چهارمین مرحله اردوی آمادگی می شوند اردویی متفاوت در شهر مشهد مقدس که علاوه بر تغییر فضای تمرینی می تواند در آمادگی روانی ورزشکاران هم موثر باشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، محمد کریمی از زنجان، امیر جعفری از البرز، حمزه محمدی از مازندران، حامد صلحی‌پور و علی صادق‌زاده از تهران، مجید فرزین از اردبیل، سامان رضی از گیلان،  منصور پور میرزایی از کرمان و سیامند رحمان از آذربایجان غربی ملی پوشان دعوت شده به این مرحله از تمرینات هستند.

در چهارمین اردوی تیم ملی، احمد دلجوان به عنوان سرمربی، غلامرضا آسترکی و علی محمودی به عنوان مربی بر تمرینات ملی پوشان نظارت دارند و عبداله فکور نیز به عنوان مربی میهمان در کنار ورزشکاران است.

وزنه برداران تیم ملی امروز وارد مشهد مقدس، محل برگزاری اردو می شوند و تمرینات آنها تا 21 شهریور در این شهر ادامه خواهد داشت  ایجاد روحیه و انگیزه با بهره از توجهات خاص حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) آن هم در دهه پر فیض کرامت از دلایل انتخاب مشهد برای این مرحله از اردوی تیم ملی بوده است.

کد خبر : ۲۷۱
اشتراک در