۲۹ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۳:۵۵
تیم-ملی-والیبال-نشسته-آلمان-به-کشورش-بازگشت---روسیه-مهرماه-به-ایران-می-آید
تیم ملی والیبال نشسته آلمان بعد از انجام شش دیدار تدارکاتی با تیم های باشگاهی و جوانان و پیشکسوتان امروز به کشور خود بازگشت و تیم ملی روسیه نیز ۱۲ مهرماه برای انجام مسابقه دوستانه به ایران سفر می کند.
تیم ملی والیبال نشسته آلمان بعد از انجام شش دیدار تدارکاتی با تیم های باشگاهی و جوانان و پیشکسوتان امروز به کشور خود بازگشت و تیم ملی روسیه نیز ۱۲ مهرماه برای انجام مسابقه دوستانه به ایران سفر می کند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، کار تیم ملی والیبال نشسته آلمان در ایران بعد از انجام چند دیدار دوستانه با تیم های باشگاهی سامان سوله آمل، توان کاران گنبد و بهزیستی مازندران، دیدار با تیم پیشکسوتان و رقابت با تیم جوانان به پایان رسید و ملی پوشان آلمانی امروز به کشور خود بازمی گردند.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته با بیان این مطلب که این مسابقات برای تیم ملی آلمان، به نفع ایران هم تمام شد به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی آلمان با هزینه شخصی خود به ایران آمد که نشان از توان و قدرت بالای والیبال نشسته کشورمان دارد، چراکه تیم های اروپایی برای تمرین با ایران هزینه می کنند تا برای مسابقات پیش رو آماده شوند.

هادی رضایی افزود: این تیم با جوانان سه مسابقه دوستانه انجام داد، دو دیدار با تیم های باشگاهی و یک مسابقه با تیم پیشکسوتان داشت و هفتاد ورزشکارمان برابر این تیم قرار گرفتند که باعث بالا رفتن انگیزه جوانان و تیم های باشگاهی می شود.

هادی رضایی خاطرنشان کرد: تیمی مانند آلمان برای بالا بردن آمادگی اش هزینه ای متحمل می شود تا با تیم های مختلف کشورمان رقابت کند.

وی بالا رفتن آمادگی داوران را یکی دیگر از نکات مثبت حضور تیم ملی آلمان در ایران دانست و ادامه داد: داوران کشورمان نیز در این رقابت های دوستانه توانستند آماده شوند که از نتیجه مثبت حضور تیم ملی آلمان در ایران است. از طرفی تیم جوانان نیز سه مسابقه دوستان با آلمان برگزار کرد و ملی پوشان توانستند تاکتیک های مورد نظر ما را اجرا کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته به حضور تیم ملی والیبال نشسته روسیه در ایران اشاره کرد و افزود: این تیم ۱۲ مهرماه برای انجام چند مسابقه تدارکاتی به کشورمان می آید و از ۱۳ تا ۲۰ مهرماه تمرینات خود را آغاز می کند. این تیم اگرچه در بازی های پارالمپیک ریو غایب بود، اما سرمایه گذاری کرده و در تورنمنتی بین المللی بوسنی را شکست داده و عنوان قهرمانی را به دست آورده است. ما هم  چند دیدار تدارکاتی در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و تیم های باشگاهی با تیم روسیه در نظر گرفته ایم. روسیه و آلمان برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا آماده می شوند که از ۱۲ آبان ماه آغاز می شود.

وی در پایان یادآور شد: تیم آلمان از برگزاری اردو و مسابقه دوستانه با تیم های والیبال نشسته ایران راضی بود، چون آنها اعلام کردند که رقابت های مختلفی را با سبک های متفاوت تجربه کرده اند و سطح مسابقات را خوب ارزیابی کردند.

کد خبر : ۲,۷۰۹
اشتراک در