۲۵ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۴:۵۵
رکوردگیری-شناگران-نابینا-و-کم-بینای-جوان-آخر-شهریورماه-انجام-می-شود
مسابقه رکوردگیری تیم شنای نابینا و کم بینای جوانان برای حضور در بازی های پاراآسیایی هفته آخر شهریورماه برگزار می شود.
مسابقه رکوردگیری تیم شنای نابینا و کم بینای جوانان برای حضور در بازی های پاراآسیایی هفته آخر شهریورماه برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مرحله نخست اردوهای آمادگی تیم شنای جوانان با حضور ۱۵ شناگر از شش استان برگزار شد که از این شناگران، هفته آخر شهریورماه، رکوردگیری می شود تا بهترین ها برای حضور در بازی های پاراآسیایی جوانان انتخاب شوند.

حمید شریفیان افزود: ۱۵ شناگری که در اردوی آمادگی حضور داشتند تمرینات خود را به صورت غیرمتمرکز و در شهرهای خود انجام می دهند تا برای رکوردگیری آماده شوند. در پایان رکوردگیری نیز اردوهای دوم تا چهارم آمادگی تیم ملی تا زمان اعزام به بازی های پاراآسیایی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این مطلب که اسامی تیم ملی برای حضور در بازی های پاراآسیایی باید تا اول مهرماه اعلام شود، اظهار داشت: اسامی تیم اعزامی به بازی های پاراآسیایی جوانان را باید تا اول مهرماه به کمیته ملی پارالمپیک اعلام کنیم بنابراین باید بعد از رکوردگیری برترین ها را انتخاب و معرفی کنیم.

وی در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی کشور گفت: مسابقات قهرمانی کشور به صورت  مشترک میان انجمن های شنای فدراسیون جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان و تحت نظر کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می شود. در این مسابقات رکوردهایی برای شناگران برتر درنظر گرفته شده است تا به اردوهای تیم ملی دعوت شوند و برای حضور قدرتمند در بازی های پاراآسیایی جاکارتا تلاش کنند.

سرمربی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان در پایان به دو مشکل شناگران اشاره کرد و افزود: از آنجایی که اردوی نخست تیم جوانان بعد از مسابقات قهرمانی کشور و با فاصله چهار ماهه برگزار شد بی انگیزگی در ورزشکاران وجود داشت و مشکل دیگر نبودن امکانات منسجم و قوی در محل زندگی شناگران است با این وجود تمرینات خود را انجام می دهند.

کد خبر : ۲,۷۰۱
اشتراک در