۲۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۵:۰۴
رئیس-انجمن-پاراتیراندازی-با-کمان-رقابت-های-جهانی-چین-چالش-بزرگ-تیم-ملی-است
رئیس انجمن پاراتیراندازی ایران گفت: رقابت های جهانی بعد از بازی های پارالمپیک حساسیت بالایی دارد و بزرگ ترین چالش ما به حساب می آید و برای کسب بهترین نتیجه در این پیکارها اعزام حضور پیدا می کنیم.
رئیس انجمن پاراتیراندازی ایران گفت: رقابت های جهانی بعد از بازی های پارالمپیک حساسیت بالایی دارد و بزرگ ترین چالش ما به حساب می آید و برای کسب بهترین نتیجه در این پیکارها اعزام حضور پیدا می کنیم.

مجید کهتری در خصوص چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی پاراتیراندازی با کمان به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: در این اردو محدثه کهنسال به جمع ملی پوشان اضافه شده است تا میزان آمادگی وی را برای بازی های پاراآسیایی جوانان بسنجیم تا در مسابقاتی که آذرماه در کشور امارات برگزار می شود حضور قدرتمندی داشته باشد.

وی افزود: کهنسال در اردوهای مشترک با سایر ملی پوشان حضور دارد و امیدوارم به آمادگی خوبی برسد و برای بازی های پاراآسیایی جوانان آماده شود. وی بعد از بازی های پارالمپیک ریو به دلیل امتحان کنکور و جراحی سنگین، مدتی از اردو دور بود و تمریناتش را به تازگی شروع کرده و بسیار با انرژی کارهای بدنسازی و تکنیکی خود را انجام می دهد. کهنسال به بازی های پاراآسیایی جوانان می رسد و امیدوارم عملکرد خوب و قابل قبولی داشته باشد.

رئیس انجمن پاراتیراندازی با کمان اظهار داشت: در بازی های پاراآسیایی جوانان محدثه کهنسال تنها نماینده کشورمان است، اما چند نفر دیگر این رشته را آغاز کرده و در استان هایشان آماده می شوند که اگر به حد نصاب های لازم برسند به اردو دعوت می شوند و فکر می کنم آینده خوبی در تیراندازی با کمان خواهند داشت.  

وی ادامه داد: اصغر زارعی نژاد در ریکرو نیز به تازگی به اردو دعوت شده و اگر رکوردهایش خوب باشد و حد نصاب های لازم را کسب کند، تیم را در رقابت های جهانی همراهی خواهد کرد. ترکیب تیم ملی نیز در پایان اردو مشخص خواهد شد.

کهتری به عملکرد خوب تیم ملی در تورنمنت بین المللی جمهوری چک اشاره کرد و گفت: تیم ملی از تورنمنت بین المللی تقریبا سنگینی برگشته و ۸۰ درصد عملکرد تیم خوب بوده و رکوردهای مورد انتظار را کسب کرده و هم اکنون با همان رکوردها با انگیزه بیشتر کار می کند و ما هم تلاش می کنیم اشکلات را رفع کنیم و امیدوارم به شرایط ایده آل برسند.

وی همچنین از اضافه شدن دو مربی به کادر فنی خبر داد و اظهار داشت: لیلا صفایی فرد در بخش بانوان و مهرداد غلامی در بخش مردان به کادر فنی اضافه شده اند و ما فرصت بیشتری برای رسیدگی به تیم ملی داریم. از طرفی این امر نشان می دهد تیم کارش را به صورت حرفه ای انجام می دهد.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی با کمان، رقابت های جهانی را چالش بزرگ تیم ملی دانست و گفت: رقابت های قهرمانی جهان یک ماه دیگر در چین برگزار می شود و چالش بسیار مهمی برای تیم ملی است. در این مسابقات کمانداران تمام کشورهای مدعی حضور دارند و حداقل حدود ۴۰ کشور شرکت می کنند. این رقابت ها  بعد از بازی های پارالمپیک اولین چالش جهانی است که همه کشورها را دور هم جمع می کند. رکوردها بالا است و کشورها حتی کشورهایی که در جمهوری چک نبودند با تمام توان شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: کشورهایی که رقیب و حریفان خوبی هستند در این رویداد شرکت می کنند بنابراین برای ما حساسیت خاص خودش را دارد و ما هم برای رفع ایراد و اشکال نمی رویم بلکه برای ارائه عملکرد خوب اعزام می شویم. تورنمنت بین المللی جمهوری چک هم مسابقه خوبی بود، اما حساسیت بالایی نداشت. مسابقات جهانی برای ما بسیار مهم است و ملی پوشان می توانند نتایج خوبی می گیرند.

کد خبر : ۲,۶۸۵
اشتراک در