۲۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۴:۴۴
اردوهای-تیم-پارا-شنای-جوانان-از-اواسط-شهریورماه-آغاز-می-شود
نخستین اردوی آمادگی تیم پارا شنای جوانان برای شرکت در بازی های پاراآسیایی امارات از اواسط شهریورماه به مدت سه روز برگزار می شود.
نخستین اردوی آمادگی تیم پارا شنای جوانان برای شرکت در بازی های پاراآسیایی امارات از اواسط شهریورماه به مدت سه روز برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی پارا شنای ایران با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: سه مرحله اردوی آمادگی برای تیم پارا شنای جوانان درنظر گرفته ایم که مرحله نخست آن احتمالا از ۱۶ شهریورماه به مدت سه روز برگزار می شود.

وی افزود: در این اردو از ۳۰ شناگر برتر مسابقات قهرمانی کشور و استعدادهای برتر دعوت می کنیم تا در مرحله نخست اردو شرکت کرده و با ارزیابی شرایط و میزان آمادگی آنها، برترین ها را برای حضور در مرحله دوم اردو دعوت خواهیم کرد.

محمدحسین اقبالی هدف از شرکت در بازی های پاراآسیایی جوانان را کسب مدال دانست و اظهار داشت: تیم ملی را برای کسب مدال در بازی های پاراآسیایی جوانان آماده می کنیم. از طرفی در میان نفرات تیم ملی، جوانان نخبه ای حضور دارند که می توانند برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا آماده شوند.

وی اضافه کرد: مسابقات شنای بازی های پاراآسیایی جوانان در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال و ۱۷ و ۱۸ سال برگزار می شود و برای شرکت در این مسابقات حداکثر ۸ تا ۱۲ نفر را انتخاب و آماده خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی پارا شنا در خصوص مسابقات قهرمانی کشور گفت: در مسابقات پارا شنای قهرمانی کشور دوره گذشته من به عنوان ناظر کمیته بین المللی پارالمپیک انتخاب شدم و اکثر رکوردها و رنکینگ های ورزشکاران مورد موافقت قرار گرفت و وارد رنکینگ جهانی شد. در مسابقات این دوره نیز هنوز ناظر کمیته بین المللی پارالمپیک مشخص نشده است، اما کلاسبند به ایران می آید.

اقبالی در پایان گفت: نام برخی از شناگرانی که در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می کنند باید در کلاس های جدید ثبت شود. از طرفی اردوهای تیم ملی را بعد از این مسابقات و شناسایی جوانان مستعد آغاز می کنیم که مرحله اول آن انتخابی درون اردویی است.

کد خبر : ۲,۶۸۴
اشتراک در