۹ شهریور ۱۳۹۳ ۱۰:۳۶
مدیر-مسئول-دنیای-ورزش-جوامع-از-طریق-نمادهایشان-شناخته-می-شوند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، غلامحسین شعبانی در مراسم رونمایی از انتشارات پارالمپیک گفت: متفکران می گویند جامعه را از روی نمادها می شود شناخت و  فدراسیون جانبازان و معلولان نیز نمادی از جهاد و شهادت جامعه ایرانی است.
وی توضیح داد: همانگونه که جوانان ما در زمان جنگ به جبهه ها شتافتند و مبارزه کردند بعد از جنگ نیز در میادین ورزشی حضور یافتند و پیام انقلاب را به مردم جهان ارائه کردند.
مدیر مسئول دنیای ورزش همچنین گفت : در مرحله بعد بحث تخصص و تعهد بالا گرفت و این رویکرد فکری در واقع متعلق به همه جوامعی است که یک دوره از جنگ را پشت سر می گذارند.
وی در این نشست دکتر محمود گودرزی را مورد خطاب قرار داد گفت: دغدغه های شما را می دانم و خواهش من از شما به عنوان یک مدیر تخصصی این است که ملاک ها را تغییر دهید و نگذارید حاکمیت سرمایه داری در ورزش تداوم پیدا کند.
غلامحسین شعبانی با تاکید بر بهره گیری از افراد متخصص و صاحب فن در حوزه  ورزش تصریح کرد: نگذارید هر کسی که پول دارد مدیریت فدراسیون های ورزشی را بر عهده بگیرد.
در ادامه همچنین مدنی مدیر مسئول کیهان ورزشی نیز از اقدام صورت گرفته توسط کمیته ملی پارالمپیک قدردانی کرد و از سایر زیر مجموعه های ورزش نیز خواست تا در بخش مکتوب و نگارش کتاب ها اهتمام بیشتری داشته باشند.
کد خبر : ۲۶۸
اشتراک در