۱۶ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۵:۳۴
بهمن-رضایی-از-عملکرد-جوانان-در-مسابقات-جهانی-پارا-دو-و-میدانی-راضی-هستیم
بهمن رضایی گفت: از عملکرد تیم پارا دو و جوانان در مسابقات جهانی راضی هستیم و از وجود برخی ورزشکاران در بازی های پارااسیایی استفاده خواهیم کرد.
بهمن رضایی گفت: از عملکرد تیم پارا دو و جوانان در مسابقات جهانی راضی هستیم و از وجود برخی ورزشکاران در بازی های پارااسیایی استفاده خواهیم کرد.

رئیس انجمن پارا دو و میدانی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: باتوجه به اینکه مسابقات برای نخستین بار تحت نظر کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار شد از لحاظ برگزارى و رعایت قوانین و نظم انسجام خوبی داشت.

وی افزود: مسابقات سطح خوبى داشت و از عملکرد ورزشکاران راضی هستم چون به جز  فتحی گنجی سایر ورزشکاران نخستین تجربه خود را در مسابقه برون مرزى تجربه مى کردند.

بهمن رضایی خاطرنشان کرد: در این مسابقات از وضعیت امادگى و رکورد رسمى ورزشکاران جوان مطلع شدیم و تمام ورزشکاران باتوجه به کلاسبندى در رنگینگ جهانى قرار گرفتند.

وی در خصوص بازی های پارآاسیایی اظهار داشت: از این ورزشکاران و تعداد دیگرى براى شرکت در بازی های پارا آسیایی استفاده خواهیم کرد تا تیمى خوب در این رقابت ها شرکت کند.

رئیس انجمن پارا دو و میدانی با اشاره به عملکرد ورزشکاران ایران گفت: روز پایانی مسابقات بارندگى بود، اما ورزشکاران ما خوب ظاهر شدند  و رقابت نزدیکی را برابر انگلستان تجربه کرده و پیروز میدان شدند.

وی درباره ادغام برخی کلاس ها اظهار داشت: از آنجایی که مسابقات در دو گروه سنى و جدا بر گزار مى شد ورزشکاران برخی کلاس ها کم بودند و در بعضى مواد ورزشکاران کشورمان با هم مسابقه دادند که براساس قانون جدید اگر تعداد ورزشکاران از چهار نفر کمتر باشد منفى یک حساب مى شود و در صورت حضور یک ورزشکار در یک کلاس مدالی به وی تعلق نمی گیرد.

رضایی در پایان یادآور شد: بعضى از رکوردها نشان دهنده این است که برخی ورزشکاران کشورمان پیشرفت خواهند داشت بنابراین  در جلسه با رئیس کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان این موارد و برنامه آینده را گزارش خواهم داد تا مثل همیشه  از دو و میدانى حمایت کنند. ضمن اینکه شهریور ماه بار دیگر از جوانان رکورد گیرى مى کنیم سپس سه اردوى متمرکز و غیر متمرکز تا آذر ماه برگزار خواهیم کرد.

کد خبر : ۲,۶۷۲
اشتراک در