۱۶ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۳:۴۵
اسامی-تیم-پارا-وزنه-برداری-اعزامی-به-رقابت-های-جهانی-۲۳-مردادماه-اعلام-می-شود
مربی تیم ملی پارا وزنه برداری ایران از اعلام اسامی تیم ملی اعزامی به رقابت های جهانی مکزیک تا ۲۳ مردادماه خبر داد.
مربی تیم ملی پارا وزنه برداری ایران از اعلام اسامی تیم ملی اعزامی به رقابت های جهانی مکزیک تا ۲۳ مردادماه خبر داد.

علی فخرآور با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مرحله پنجم اردوی آمادگی تیم ملی پارا وزنه برداری برای شرکت در رقابت های جهانی مکزیک از روز جمعه ۱۳ مردادماه آغاز شده و تا ۲۶ مردادماه ادامه دارد. در این اردو ۱۵ نفر در رده سنی بزرگسالان و ۸ نفر در رده سنی جوانان به اردو دعوت شده اند.

وی افزود: در این اردو باید اسامی قطعی ورزشکاران اعزامی به رقابت های جهانی را اعلام کنیم بنابراین فدراسیون حد نصاب هایی را برای اعزام به مکزیک درنظر گرفته است که هر ورزشکاری که این حد نصاب را به دست آورد در ترکیب تیم اعزامی باقی می ماند و در غیر این صورت حذف می شود.

مربی تیم ملی پاراوزنه برداری درخصوص رکوردگیری از اردونشینان اظهار داشت: رکوردگیری از ورزشکاران روز پنج شنبه ۲۰ مردادماه برگزار می شود، چون باید تا قبل از ۲۳ مردادماه اسامی قطعی ملی پوشان اعزامی را اعلام کنیم.

وی درباره شرایط تیم ملی پارا وزنه برداری گفت: تقریبا ۸۰ درصد تیم ملی در شرایط خوبی به سر می برد و برخی هنوز به شرایط خوبی نرسیده اند که شاید در چند روز باقیمانده به شرایط مناسب برسند. از طرفی انجمن وزنه برداری می توانست بعد از برگزاری رقابت های قهرمانی کشور اسامی ورزشکاران اعزامی به رقابت های جهانی را اعلام کند، اما آخرین شانس را به ملی پوشان داد تا از حقشان دفاع کنند.

کد خبر : ۲,۶۶۸
اشتراک در