۹ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۴:۲۶
مرحله-پنجم-اردوی-تیم-ملی-گلبال-از-روز-چهارشنبه-آغاز-می-شود
مرحله پنجم اردوی تیم ملی گلبال برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا پاسیفیک از ۱۱ تا ۱۸ مردادماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار می شود.
مرحله پنجم اردوی تیم ملی گلبال برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا پاسیفیک از ۱۱ تا ۱۸ مردادماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار می شود.

دبیر فدراسیون نابینایان و کم بینایان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: هشت ورزشکار به اردوی آمادگی دعوت شده اند و تمریناتشان را تحت نظر مهدی نباتی، سرمربی تیم ملی، انجام خواهند داد.

وی با بیان این مطلب که تکلیف تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا پاسیفیک مشخص شده است، افزود: از سه مربی که با تیم ملی گلبال فعالیت می کردند محمد ابراهیم زاده مطلق به عنوان مربی انتخاب شده است که به همراه مهدی نباتی به همراه تیم به مسابقات قهرمانی آسیا پاسیفیک اعزام خواهد شد.

محسن جعفری در خصوص ترکیب تیم اعزامی نیز اظهار داشت: تیم ملی علاوه بر مرحله پنجم اردوی آمادگی که تا ۱۸ مردادماه ادامه دارد اردوی پایانی خود را از ۲۲ تا ۲۷ مردادماه برگزار کرده و ساعت ۲۲ روز جمعه ۲۷ مردادماه به مسابقات اعزام خواهد شد. در پایان نیز دو نفر از تیم پسران حذف شده و تیم با ترکیب شش ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا پاسیفیک اعزام خواهد شد.

محسن جلیلوند شیر خانی تبار، محمد سرنجی آسترکی، مصطفی شهبازی یاجلو، جواد شیردل، محمد منصوری، میلاد سوری، مجید فلاح و مصطفی نصیری هشت ورزشکار دعوت شده به مرحله پنجم اردوی آمادگی هستند. مهدی نباتی به عنوان سرمربی و محمد ابراهیم زاده مطلق به عنوان مربی هدایت تیم ملی را برعهده دارند.

کد خبر : ۲,۶۴۱
اشتراک در