۳ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۴:۰۳
کارگاه-اصول-طراحی-تمرین-در-آکادمی-ملی-پارالمپیک-برگزار-شد
نخستین کارگاه اصول طراحی تمرین با هدف آموزش مربیان و آشنایی با جدیدترین روش های طراحی تمرین، روز گذشته در کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

نخستین کارگاه اصول طراحی تمرین با هدف آموزش مربیان و آشنایی با جدیدترین روش های طراحی تمرین، روز گذشته در کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، موضوع آموزش مربیان تیم های ملی یکی از بخش های مطرح شده کمیته آموزش در این کارگاه یک روزه بود.

 در این کارگاه آموزشی از تمام سرمربیان، مربیان و مربیان بدنساز تیم های ملی مختلف دعوت شده بود. دکتر حمید رجبی، عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی و یکی از بهترین مدرسان علم تمرین در ایران تدریس این کارگاه را برعهده داشت.

 

 


وی درباره برگزاری این کارگاه یک روزه گفت: آشنایی مربیان با روش های جدید تمرینی ذهن مربیان را تحریک می کند تا تمرینات علمی تری را انجام دهند.

رجبی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه این بود که نگرش های جدید را در ذهن مربیان ایجاد کنیم تا به برنامه های تمرینی علمی تر نگاه کنند.

 

 

برگزاری کارگاه طراحی اصول تمرین، آغاز کار بخش آموزش آکادمی ملی پارالمپیک و المپیک است که برای مربیان تیم های ملی در نظر گرفته شده است و در آینده ای نزدیک برای هر کدام از گروه ها برنامه تخصصی خودشان انجام خواهد شد یعنی برای مربیان بدنساز، کارگاه تخصصی بدنسازی و برای سرمربیان و مربیان، کارگاه های تخصصی آموزشی برگزار می شود.

 

 

همچنین با برنامه ریزی های انجام شده، یک کارگاه برای مربیان در طول ماه برگزار می شود تا دانش مربیان در زمینه های مختلف بالا برود.

 

 

 

عکاس: امیر استواری


کد خبر : ۲,۶۲۸
اشتراک در