۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۳۵
کائدی-در-پرتاب-نیزه-صاحب-مدال-نقره-پارا-دو-و-میدانی-جهانی-شد
پرتابگر نیزه ایران در کلاس F۳۴ به مدال نقره رقابت های جهانی پارا دو و ومیدانی در لندن دست پیدا کرد.
پرتابگر نیزه ایران در کلاس F۳۴ به مدال نقره رقابت های جهانی پارا دو و ومیدانی در لندن دست پیدا کرد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، نماینده ایران در ماده پرتاب نیزه با پرتابی به میزان ۳۴ متر و ۸۸ سانتیمتر با کسب مدال نقره به کار خود پایان داد. کائدی پیش از این در ماده پرتاب وزنه صاحب مدال نقره شده بود.

«موریسیو والنسیا» از کلمبیا در این ماده با پرتابی به میزان ۳۵ متر و ۲۱ سانتیمتر مدال طلا را بر گردن آویخت و «وانگ» از چین با ۳۳ متر و ۳۲ سانتیمتر صاحب مدال برنز شد.

کاروان ۲۰ نفره ایران تا این لحظه در روز دهم این مسابقات موفق به کسب ۱۹ مدال، شامل سه مدال طلا، ۱۱ مدال نقره و پنج مدال برنز، شده است.

امان الله پاپی  (پرتاب نیزه) و علیرضا مختاری (پرتاب وزنه) و سامان پاکباز (پرتاب وزنه) مدال طلا کسب کرده اند. جواد حردانی در پرتاب وزنه، علی محمدیاری در پرتاب دیسک، محسن کائدی در پرتاب وزنه، مهران نکویی مجد در پرتاب وزنه، هاشمیه متقیان در پرتاب نیزه ، محمد خالوندی در پرتاب نیزه، سجاد نیک پرست در پرتاب نیزه، سیامک صالح فرج زاده در پرتاب دیسک ، سجاد محمدیان در پرتاب وزنه،  سامان پاکباز در پرتاب دیسک و محسن کائدی در پرتاب نیزه موفق به کسب مدال نقره شده اند و محسن مجیدی در پرتاب دیسک، علی اصغر جوانمردی در پرتاب وزنه، عبدالله حیدری در پرتاب نیزه، حامد امیری در پرتاب وزنه و اسدالله عظیمی در پرتاب وزنه مدال برنز کسب کرده اند.

۱۱۵۰ دو و میدانی کار از ۹۰ کشور جهان در این رقابت ها که در لندن در حال برگزاری است، حضور دارند.

کد خبر : ۲,۶۱۷
اشتراک در