۳۱ تیر ۱۳۹۶ ۰۸:۴۲
هشتمین-دوره-مسابقات-پارا-دوومیدانی-قهرمانی-جهان-امروز-سه-پرتابگر-ایران-به-مصاف-حریفان-جهانی-می-روند
نهمین روز از هشتمین دوره مسابقات پارا دو و میدانی قهرمانی جهان امروز با رقابت سه پرتابگر کشورمان در استادیوم المپیک لندن ادامه خواهد یافت.
نهمین روز از هشتمین دوره مسابقات پارا دو و میدانی قهرمانی جهان امروز با رقابت سه پرتابگر کشورمان در استادیوم المپیک لندن ادامه خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته،سیامک صالح فرج زاده  دارنده مدال طلای پرتاب وزنه مسابقات جهانی 2015 قطر و مدال برنزپرتاب دیسک  بازی های پاراآسیایی 2014 کره جنوبی نخستین ورزشکار کشورمان است که در رشته پرتاب دیسک کلاس F34 از ساعت 13:30 به مصاف حریفان جهانی خود می رود.

سامان پاکبازدومین و آخرین نماینده دوومیدانی نابینایان و کم بینایان کشورمان از ساعت 16 امروز در پرتاب وزنه کلاس F12 به مصاف بهترین پرتابگران جهان می رود.

سامان پاکباز که مدال نقره پرتاب وزنه پارالمپیک 2016 ریو ،مدال طلای  پرتاب دیسک مسابقات جهانی 2015 قطرو مدال نقره پرتاب وزنه همین مسابقات را در کارنامه درخشان خود دارد امروز برای کسب مدال طلا به میدان می رود.

سجاد محمدیان آخرین نماینده کشورمان در رشته پرتاب وزنه کلاس F42 در ساعت 00:05 بامداد یکشنبه به میدان خواهد رفت. سجاد محمدیان مدال نقره پرتاب وزنه پارالمپیک 2016 ریو، مدال نقره پرتاب وزنه مسابقات جهانی 2015 قطر و مدال طلای  پرتاب وزنه بازی های پاراآسیایی کره جنوبی را در کارنامه دارد.

در حال حاضر و در فاصله یک روز تا پایان هشتمین دوره مسابقات پارا دو و میدانی قهرمانی جهان که با شرکت 1056 ورزشکار از 90 کشور جهان در استادیوم المپیک لندن برگزار می شود، تیم چین با 22 مدال طلا، 16 مدال نقره و 16 مدال برنز در صدر رقابت ها قرار دارد.

تیم آمریکا با 15 مدال طلا، 15 نقره و 12 برنز در مکان دوم جدول رده بندی است و تیم انگلستان با 14 مدال طلا، 3 نقره و 13 برنز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفته است.

تیم کشورمان متشکل از 20 ورزشکار پارا دو و میدانی با 2 مدال طلا، 7 مدال نقره و 5 مدال برنز و مجموع 14 مدال در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارد.

این مسابقات فردا شب به پایان می رسد. در آخرین روز این رقابت ها 4 نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود از نود کشور جهان خواهند رفت.

کد خبر : ۲,۶۰۷
اشتراک در