۲۸ تیر ۱۳۹۶ ۰۶:۴۵
نخستین-کارگاه-اصول-طراحی-تمرین-برگزار-می-شود
آکادمی ملی پارالمپیک در نظر دارد نخستین کارگاه اصول طراحی تمرین را با هدف آموزش مربیان و آشنایی با جدیدترین روش های آموزش روز دوشنبه هفته آینده برگزار کند.
آکادمی ملی پارالمپیک در نظر دارد نخستین کارگاه اصول طراحی تمرین را با هدف آموزش مربیان و آشنایی با جدیدترین روش های آموزش روز دوشنبه هفته آینده برگزار کند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، موضوع آموزش مربیان تیم های ملی یکی از بخش هایی است که کمیته آموزش درنظر گرفته است و قرار است هر ماه یک کارگاه آموزشی برای مربیان تیم های ملی درنظر گرفته شود.

نخستین کارگاه آموزشی با عنوان اصول طراحی تمرین روز دوشنبه هفته آینده برگزار می شود که در این کارگاه از تمام سرمربیان، مربیان و مربیان بدنساز تیم های ملی مختلف دعوت شده است. دکتر حمید رجبی، عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی و یکی از بهترین مدرسان علم تمرین در ایران تدریس این کارگاه را برعهده دارد.

در این کارگاه آموزشی که یک روز و از ساعت ۹ تا ۱۵ برگزار می شود جدیدترین روش های طراحی تمرین برای مربیان بازگو می شود.

برگزاری کارگاه طراحی اصول تمرین، آغاز کار بخش آموزش آکادمی ملی پارالمپیک و المپیک است که برای مربیان تیم های ملی درنظر گرفته شده است و در آینده ای نزدیک برای هر کدام از گروه ها برنامه تخصصی خودشان انجام خواهد شد یعنی برای مربیان بدنساز، کارگاه تخصصی بدنسازی و برای سرمربیان و مربیان، کارگاه های تخصصی برگزار می شود.

همچنین با برنامه ریزی های انجام شده یک کارگاه برای مربیان در طول ماه برگزار می شود تا دانش مربیان در زمینه های مختلف بالا برود. اصول مربیگری موفق، مهارت های ذهنی و روانی برای مربیان و آشنایی با اصول تغذیه و تمرین، کارگاه های دیگری است که در آینده نزدیک برای مربیان برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۲,۵۹۰
اشتراک در