۲۶ تیر ۱۳۹۶ ۰۷:۱۲
اردوی-آمادگی-تیم-ملی-پاراتکواندو-از-نیمه-مردادماه-آغاز-می-شود
اردوی تیم ملی پاراتکواندو برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان از نیمه مردادماه آغاز می شود.
اردوی تیم ملی پاراتکواندو برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان از نیمه مردادماه آغاز می شود.

رئیس انجمن پاراتکواندو با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: در این اردو از پاراتکوندوکارانی که در رقابت های قهرمانی آسیا حضور داشتند و برخی ملی پوشان حاضر در اردوی قبل دعوت خواهد شد.

مسعود لشکری با اشاره به ترکیب تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: این مسابقات در چهار کلاس برگزار می شود که تیم ملی ایران در دو کلاس شرکت خواهد کرد.

وی کسب مدال در رقابت های قهرمانی جهان را حائز اهمیت دانست و گفت: به هر پاراتکواندوکاری که در این مسابقات مقام قهرمانی را کسب کند 100 امتیاز تعلق می گیرد که برای افزایش رنکینگ ملی پوشان جهت کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو اهمیت دارد.

رئیس انجمن پاراتکواندو ادامه داد: خوشبختانه ملی پوشان در رقابت های قهرمانی آسیا رنکینگ شان را افزایش داده اند و رنکینگ یک تا شش را در اختیار دارند و اگر در این رقابت ها نیز صاحب مدال شوند رنکینگ شان تثبیت خواهد شد.

وی درباره اعزام تیم ملی به رقابت های قهرمانی اروپا اظهار داشت: این مسابقات در بلاروس برگزار می شود و از آنجایی که فاصله کوتاهی تا برگزاری مسابقات قهرمانی جهان داریم ترجیح می دهیم ملی پوشان تمرینات شان را در تهران انجام دهند و در این مسابقات حضور پیدا نکنند. می خواهیم  عنوان سومی دوره گذشته  پیکارهای قهرمانی جهان را تکرار کنیم و چه بسا آن را بهبود بخشیم.

کد خبر : ۲,۵۷۵
اشتراک در