۲۵ تیر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۷
رقابت-های-پارا-دو-و-میدانی-جهانی-مهدی-علیزاده-چهارم-شد
مهدی علیزاده در ماده پرتاب وزنه کلاس F۳۳ رقابت های پارا دو و میدانی قهرمانی جهان ضمن شکستن رکورد آسیا با کسب عنوان چهارم به کار خود پایان داد.
مهدی علیزاده در ماده پرتاب وزنه کلاس F۳۳ رقابت های پارا دو و میدانی قهرمانی جهان ضمن شکستن رکورد آسیا با کسب عنوان چهارم به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، پرتابگر ایرانی در رقابت های روز سوم که در «المپیک پارک» لندن در حال برگزاری است، با پرتابی به میزان ۹ متر و ۳۲ سانتیمتر در جایگاه چهارم قرار گرفت.

علیزاده با پرتاب خود 12 سانتیمتر رکورد آسیا را که پیش از این در دستان هانی، ورزشکار عربستانی بود، ارتقا داد. 

در این ماده، «کامل کاردینا» از الجزایر با ۱۰ متر و ۴۳ سانتیمتر به مدال طلا رسید. «دانیل شیل» از آلمان با پرتابی به میزان ۱۰ متر و ۳۶ سانتیمتر در جایگاه دوم قرار گرفت و «جوزپه کامپاچیو» ایتالیایی با ۹ متر و ۶۰ سانتیمتر به مدال برنز رسید.

در روز نخست این رقابت ها جواد حردانی به مدال نقره ماده پرتاب وزنه کلاس F۳۸ دست پیدا کرد.

محسن مجیدی هم روز شنبه در ماده پرتاب دیسک کلاس F۳۷ به مدال برنز رسید.

۱۱۵۰ دو و میدانی کار از ۹۰ کشور جهان در این رقابت ها حضور دارند.

در ادامه این رقابت ها، محسن کائیدی و سیامک صالح فرج زاده از ساعت ۲۲:۳۰ در پرتاب وزنه کلاس F۳۴ به مصاف حریفان خود می روند.

همزمان با این مسابقات جلیل باقری و علی محمدیاری در رشته پرتاب دیسک کلاس F۵۶ با دو و میدانی کاران دیگر کشورها به رقابت می پردازند.

علی اصغر جوانمردی و مهران نکویی هم از ساعت ۰۰:۱۵ بامداد در رشته پرتاب نیزه کلاس F۵۶ آخرین نمایندگان کشورمان در مسابقات روز سوم هستند.

کد خبر : ۲,۵۷۰
اشتراک در