۲۴ تیر ۱۳۹۶ ۰۷:۱۸
شهردار-لندن-در-مراسم-افتتاحیه-پارا-دو-و-میدانی-جهانی-ورزش-دچار-دگرگونی-زندگی-می-شود
صادق خان، شهردار لندن، ضمن خوشامدگویی به ورزشکاران در مراسم افتتاحیه هشتمین دوره رقابت های جهانی پارا دو و میدانی، از ورزش به عنوان وسیله ای یاد کرد که می تواند زندگی ها را دگرگون سازد.

صادق خان، شهردار لندن، ضمن خوشامدگویی به ورزشکاران در مراسم افتتاحیه هشتمین دوره رقابت های جهانی پارا دو و میدانی، از ورزش به عنوان وسیله ای یاد کرد که می تواند زندگی ها را دگرگون سازد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، هشتمین دوره رقابت های جهانی پارا دو و میدانی روز جمعه با حضور ۱۱۵۰ ورزشکار از ۹۰ کشور در شهر لندن آغاز شد.

شهردار لندن در بخشی از سخنان خود ضمن خوشامدگویی به حاضران در این مسابقات، اظهار داشت: به خود می بالم که بهترین ورزشکاران جهان در ورزشگاه «المپیک پارک» گرد هم آمده اند. در سال ۲۰۱۲ لندن تعریف جدیدی از ورزش های پارالمپیکی ارائه کرد. و اکنون، ما فرصت دیگری در اختیار داریم تا با درخشش این ورزشکاران فوق العاده به سطح دیگری برویم. سطح دیگری در مسیر رسیدن به برابری کامل - که ورزش پارالمپیکی این تساوی را سزوارانه دریافت می کند.

 

 


صادق خان افزود: ورزش یعنی رقابت و هدف برنده شدن است. اما ورزش یک قدرت فوق العاده دارد و آن دگرگونی زندگی هاست. نه فقط برای آنها که در رقابت شرکت می کنند بلکه برای میلیون ها نفر که آن را به تماشا می نشینند.  ورزش توانایی فوق العاده ای در متحد کردن ما دارد و آنچه برای نوع بشر بهترین است را به ارمغان می آورد. مردم را با ملیت های مختلف، عقاید مختلف و پسزمینه ای متفاوت گرد هم می آورد.

شهردار لندن اظهار داشت: شهر ما لندن هفته های مشکلی را پشت سر گذاشته است. یک آتش سوزی غمبار و دو حمله تروریستی. مرهم کامل برای چنین رویدادهای منزجرکننده و غم انگیزی، رویدادهایی اینچنین هستند. این یک نشانه آشکار نسبت به این موضوع است که لندن شهری متحد، باز و متمایز باقی می ماند. و همواره نمادی خواهد بود از برابری و احترام.

صادق خان در پایان گفت: از اینکه هزاران نفر از قهرمانان ما در سرویس های خدمات شهری، پلیس و بیمارستان ها در اینجا حضور دارند خوشحالم و بار دیگر از از این موقعیت استفاده کرده و از آنها تشکر می کنم.

کد خبر : ۲,۵۵۹
اشتراک در