۲۴ تیر ۱۳۹۶ ۰۲:۳۱
تیم-ملی-پارا-تیراندازی-با-کمان-به-جمهوری-چک-اعزام-شد
تیم ملی پارا تیراندازی با کمان ایران برای شرکت در تورنمنت رنکینگ جهانی بامداد امروز با ۱۴ بازیکن به کشور جمهوری چک اعزام شد.
تیم ملی پارا تیراندازی با کمان ایران برای شرکت در تورنمنت رنکینگ جهانی بامداد امروز با ۱۴ بازیکن به کشور جمهوری چک اعزام شد.

رئیس انجمن تیراندازی با کمان با اعلام آمادگی نسبی بازیکنان اعزامی به تورنمنت رنکینگ جهانی به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: پنجاه تا شصت درصد بازیکنان اعزامی، آمادگی خوبی برای شرکت در این تورنمنت بین المللی دارند و بقیه بازیکنان نیز شرایط نسبتا خوبی دارند.

وی افزود: ملی پوشان بعد از بازی های پارالمپیک ریو مسابقه ای نداشته اند و در مدت کوتاه اردوهای تمرینی در آمادگی نسبتا خوبی به سر می برند بنابراین تورنمنت بین المللی رنکینگ جهانی چک رقابتی تدارکاتی برای حضور موفق در مسابقات جهانی چین است.

مجید کهتری همچنین به ارزیابی ملی پوشان که در تورنمنت بین المللی چک شرکت می کنند، اظهار داشت: تیم ملی سه اردوی ۱۰  روزه داشته است و به پنجاه، شصت درصد آمادگی رسیده است بنابراین رسیدن به آمادگی صددرصدی در مدت کوتاه اردو غیرمنطقی است.

وی ادامه داد: در این مسابقه عملکرد بازیکنان جدیدی که به اردوی تیم ملی راه یافته اند ارزیابی می شود. از طرفی اگرچه تورنمنت بین المللی چک جنبه تدارکاتی دارد، اما حداکثر تلاش را برای کسب مدال خواهیم داشت.

 اسامی تیم ملی پارا تیراندازی با کمان به تورنمنت بین المللی چک به این شرح است:

کامپوند آقایان:
هادی نوری، سینا منشازاده و رمضان بیابانی

کامپوند بانوان:
سمیه عباسپور، راضیه شیرمحمدی و فرزانه عسگری

ریکرو آقایان:
غلامرضا رحیمی، پوریا جلالی پور و علی اصغر فتاحی

ریکرو بانوان:
زهرا نعمتی، سمیه رحیمی و زهرا دلخوش 
کلاس w۱ آقایان: مجید کاکوش
کلاس W۱ بانوان: زهرا حسینی

تورنمنت بین المللی رنکینگ جهانی از ۲۶ تیرماه تا اول مردادماه در کشور جهموری چک برگزار می شود.

کد خبر : ۲,۵۵۵
اشتراک در