۲۳ تیر ۱۳۹۶ ۱۹:۲۸
هشتمین-دوره-مسابقات-پارا-دومیدانی-قهرمانی-جهان---جواد-حردانی-ایران-را-صاحب-مدال-نقره-کرد
هشتمین دوره مسابقات پارا دو و میدانی قهرمانی جهان از ساعتی قبل با حضور ۱۳۰۰ ورزشکار پارادو و میدانی از ۱۰۰ کشور جهان در استادیوم المپیک لندن گشایش یافت.
هشتمین دوره مسابقات پارا دو و میدانی قهرمانی جهان از ساعتی قبل با حضور ۱۳۰۰ ورزشکار پارا دو و میدانی از ۱۰۰ کشور جهان در استادیوم المپیک لندن گشایش یافت. 
 

جواد حردانی ملی پوش پرتاب وزنه  کشورمان نخستین نماینده کاروان بیست نفره ایران بود که به مصاف حریفان جهانی خود رفت.

حردانی در شش پرتاب خود به ترتیب با ۱۲ متر و ۵۰ سانتی متر، ۱۳.۲۹ ، ۱۳.۳۶ ، ۱۳.۳۱ ، ۱۴.۱۳ و ۱۳.۸۰ موفق شد پس از کامرون کرامبی، پرتابگر استرالیایی که با رکورد جهانی ۱۵ متر ۹۵ سانتی متر به قهرمانی رسید، به مقام دوم مسابقات پرتاب وزنه قهرمانی جهان دست یابد و مدال نقره را بر گردن اویزد و پس آن ویکتور اسوانسون از سوئد با پرتاب ۱۳ متر و ۶۳ سانتی متر در جایگاه سوم قرار گرفت.

 


لازم به ذکر است مسابقات قهرمانی پارا دو و میدانی جهان بعد از ظهر جمعه با سخنرانی شهردار و یک دقیقه سکوت برای ورزشکار اماراتی که دو روز قبل حین تمرین با اصابت لوله فلزی به سرش جان خود را از دست داد اغاز گردید.


فردا در دومین روز از مسابقات پارا دو و میدانی قهرمانی جهان محسن مجیدی در کلاس f37 پرتاب دیسک از ساعت پانزده به مصاف حریفان جهانی خود می رود.

کد خبر : ۲,۵۵۴
اشتراک در