۲۱ تیر ۱۳۹۶ ۰۵:۱۰
بهزاد-زادعلی-اصغر-تلاش-می-کنیم-تا-طلای-پارالمپیک-توکیو-را-به-دست-آوریم
ملی پوش فوتبال پنج نفره گفت همه تلاش کادر فنی و اعضای تیم، کسب مدال طلای بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

ملی پوش فوتبال پنج نفره گفت همه تلاش کادر فنی و اعضای تیم، کسب مدال طلای بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

بهزاد زاد علی اصغر با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمیپک گفت: همه ملی پوشان با جان و دل تلاش می کنند تا در موفقیت تیم ملی در مسابقات آسیا-پاسفیک مالزی نقش داشته باشند چراکه می توانیم سهمیه رقابت های جام جهانی اسپانیا را نیز کسب کنیم.

وی افزود: با کادر فنی و سرمربی خوب تیم ملی تلاش می کنیم تا نتیجه خوبی را برای پارالمپیک کسب کنیم. از طرفی بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی در بازی های پارالمپیک ریو، تلاشمان را مضاعف می کنیم تا صاحب مدال طلا شویم.

 

 


لژیونر فوتبال پنج نفره ایران درباره حضورش در لیگ ترکیه اظهار داشت: مسابقات لیگ ترکیه سطح خوبی دارد. من در تیم کایسری اسپرت بازی می کنم و تاکنون از پنج بازی انجام شده، چهار پیروزی کسب کرده ایم و یک بازی را باخته ایم. مسابقات لیگ ترکیه شنبه هر هفته برگزار می شود. قرارداد من با این تیم سه ساله است و فعلا باید اینجا بازی کنم. جایگاه خوبی در تیمشان دارم و نفر دوم هستم. من با آقای گل لیگ ترکیه دو گل فاصله دارم و امیدوارم در لیگ امسال خوب بدرخشم.

زادعلی اصغر در پایان یادآور شد: ما نایب قهرمان بازی های پارالمپیک هستیم و باید مرتب بازی کنیم تا سطح آمادگی‌مان حفظ شود. من در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شرکت نکرده ام، اما اگر مسئولان بخواهند به عنوان سرباز در خدمت تیم ملی هستم و اگر نخواهند به فعالیتم در لیگ ادامه می دهم.

کد خبر : ۲,۵۴۷
اشتراک در