۱۸ تیر ۱۳۹۶ ۰۴:۴۲
هرمز-راد-صادقی-نیا-رکورد-دو-و-میدانی-کاران-اعزامی-قابل-قبول-است
مربی تیم ملی دو و میدانی معلولان گفت: تیم ملی در آمادگی خوبی به سر می برد و رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده است.
مربی تیم ملی دو و میدانی پارالمپیک گفت: تیم ملی در آمادگی خوبی به سر می برد و رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده است.

هرمز راد صادقی نیا که در ترکیب گروه اول تیم اعزامی به مسابقات جهانی لندن قرار دارد، به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: فاطمه منتظری، علی محمدیاری و سجاد نیک پرست در نخستین گروه اعزامی به مسابقات جهانی لندن قرار دارند. این ورزشکاران باید کلاسبندی پزشکی شوند و به همین دلیل زودتر از سایر ورزشکاران به این مسابقات اعزام می شوند.

وی افزود: امیدواریم این کلاسبندی به نفع ورزشکاران ما تمام شود تا در مسابقات جهانی بتوانند مدال های خوشرنگی به دست آورند.

مربی تیم ملی دو و میدانی پارالمپیک خاطرنشان کرد: آمادگی ملی پوشان در حد ایده آل است و رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده اند، اما باید در میدان مسابقه نیز عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: طبق بررسی هایی که انجمن دو و میدانی و کمیته ملی پارالمپیک انجام داده است ورزشکاران ما در رده های اول تا سوم قرار دارند و امیدواریم فاطمه منتظری هم در کلاس ایده آلی قرار گیرد و در مسابقات حرفی برای گفتن داشته باشد.

صادقی نیا در پایان یادآور شد: ملی پوشان در شرایط سخت آب و هوایی تمرین کرده و برای گرفتن بهترین نتایج تلاش خواهند کرد.

 هشتمین دوره مسابقات قهرمانی پارا دو و میدانی جهانی از ۱۴ تا ۲۳ ژوییه برابر جمعه ۲۳ تیرماه تا یکشنبه اول مردادماه در شهر لندن انگلستان برگزار می شود.

کد خبر : ۲,۵۳۲
اشتراک در