۱۸ تیر ۱۳۹۶ ۰۳:۴۹
مرحله-سوم-اردوی-تیم-ملی-گلبال-در-اصفهان-آغاز-می-شود
مرحله سوم اردوی آمادگی تیم ملی گلبال برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا پاسفیک با حضور ۹ ورزشکار از امروز یکشنبه در اصفهان آغاز می شود.
مرحله سوم اردوی آمادگی تیم ملی گلبال برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا پاسفیک با حضور ۹ ورزشکار از امروز یکشنبه در اصفهان آغاز می شود.

دبیر فدراسیون نابینایان و کم بینایان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: این اردو به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا پاسفیک ۲۰۱۷ تایلند و انتخابی جهانی ۲۰۱۸ سوئد از ۱۸ تا ۲۴ تیرماه در اصفهان برگزار می شود.

وی افزود: مصطفی نصیری، مصطفی شهبازی، میلاد سوری، محمد سرنجی، محمد منصوری، خلیل شهریارنصب، محسن جلیلوند، محمد فلاح و جواد شیردل دعوت شدگان به این اردو هستند و سیاحی نیز از جمع اردونشینان حذف شده است.

محسن جعفری با اشاره به برگزاری سه مرحله اردوی دیگر تا مسابقات قهرمانی آسیا پاسفیک اظهار داشت: مرحله چهارم اردوی تیم ملی در گلستان و مراحل پنجم و ششم در تهران برگزار خواهد شد و در پایان مرحله پنجم، ترکیب نهایی تیم اعزامی مشخص می شود.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی آسیا پاسفیک از ۲۷ مردادماه تا ۷ شهریورماه در شهر بانکوک تایلند برگزار می شود و تیم های اول و دوم مسابقات می توانند سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی جهان را کسب کنند. این پیکارها برای تیم ملی گلبال به این دلیل اهمیت دارد که ملی پوشان می توانند سهمیه بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز کسب کنند و ما هم برای حضور در این مسابقات خیز برداشته ایم.

کد خبر : ۲,۵۳۰
اشتراک در