۱۱ تیر ۱۳۹۶ ۰۵:۲۳
اردوی-پایانی-تیم-ملی-دو-و-میدانی-معلولان-از-چهارشنبه-آغاز-می-شود
مرحله پایانی اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی معلولان برای شرکت در مسابقات جهانی لندن از روز چهارشنبه چهاردهم تیر تا ۲۱ تیر در شهر تهران برگزار می شود.
مرحله پایانی اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی معلولان برای شرکت در مسابقات جهانی لندن از روز چهارشنبه چهاردهم تیر تا ۲۱ تیر در شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، مرحله دوم و پایانی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان برای شرکت در مسابقات جهانی با حضور ۲۰ ورزشکار در تهران برگزار می شود.

علی اصغر جوانمردی از فارس، مهران نکویی مجد، محمد خالوندی از کرمانشاه، جواد حردانی و هاشمیه متقیان از خوزستان، حامد امیری، سجاد محمدیان، محسن کائیدی و امان الله پاپی از لرستان، سیامک صالح فرج زاده و اسدالله عظیمی از آذربایجان شرقی، علیرضا مختاری و مهدی علیزاده از اصفهان، علی محمدیاری تهران، محسن مجیدی از مرکزی، عبدالله حیدری و جلیل باقری از اردبیل، سجاد نیک پرست از بوشهر، سامان پاکباز از کهکیلویه و بویراحمد و فاطمه منتظری از البرز دعوت شدگان به اردو هستند که تمرینات خود را تحت نظر مصطفی بهرامی، هرمز راد صادقی نیا، رسول کیانی آذر و الهه شیعه انجام خواهند داد. بهمن رضایی فرعی نیز به عنوان مربی و مدیر فنی تیم ملی را همراهی می کند.

تیم ملی دو و میدانی معلولان در دو گروه به مسابقات جهانی لندن اعزام می شود. علی محمدیاری، فاطمه منتظری و سجاد نیک پرست برای تعیین کلاسبندی روز ۱۷ تیرماه به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد. حامد امیری، علی اصغر جوانمردی، مهران نکویی مجد، محمد خالوندی، جواد حردانی، هاشمیه متقیان، سجاد محمدیان، محسن کائیدی، امان الله پاپی، سیامک صالح فرج زاده، اسدالله عظیمی، علیرضا مختاری، مهدی علیزاده، محسن مجیدی، عبدالله حیدری، جلیل باقری و سامان پاکباز نیز صبح روز بیست و یکم به این رقابت ها اعزام می شوند.

کد خبر : ۲,۵۱۳
اشتراک در