۱۰ تیر ۱۳۹۶ ۰۵:۲۹
کاروان-دو-و-میدانی-در-دو-مرحله-به-مسابقات-جهانی-اعزام-می-شود
کاروان دو و میدانی جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان در دو مرحله به مسابقات جهانی لندن اعزام می شوند.
کاروان دو و میدانی جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان در دو مرحله به مسابقات جهانی لندن اعزام می شوند.

رئیس انجمن دو و میدانی فدراسیون جانبازان و معولان با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: علی محمدیاری، فاطمه منتظری و سجاد نیک پرست برای تعیین کلاسبندی روز ۱۷ تیرماه به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد. حامد امیری، علی اصغر جوانمردی، مهران نکویی مجد، محمد خالوندی، جواد حردانی، هاشمیه متقیان، سجاد محمدیان، محسن کائیدی، امان الله پاپی، سیامک صالح فرج زاده، اسدالله عظیمی، علیرضا مختاری، مهدی علیزاده، محسن مجیدی، عبدالله حیدری، جلیل باقری و سامان پاکباز نیز صبح روز بیست و یکم به این رقابت ها اعزام می شوند.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به عملکرد خوب تیم ملی بزرگسالان در این مسابقات اظهار داشت: تیم ملی بزرگسالان باتجربه تر از جوانان است و امیدواریم رکوردها و نتایج بهتری را در مقایسه با بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو به دست آورد. این تیم بعد از مسابقات جهانی تمریناتش را ادامه می دهد و ما هم از مهرماه تمرینات بازیکنان را تحت نظر می گیریم تا در بازی های پاراآسیایی جاکارتا حضور موفقی داشته باشند.

بهمن رضایی هدف اصلی تیم ملی دو و میدانی را بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو دانست و خاطرنشان کرد: تیم ملی دو مسابقه بزرگ جهانی و بازی های پاراآسیایی جاکارتا را در پیش دارد. هدف ما این است که نفرات برتر را از میان این شرکت کنندگان انتخاب کنیم. دو و میدانی کاران جوانی که نتایج خوبی را در مسابقات جهانی سوییس و بازی های پاراآسیایی امارات کسب کنند به ترکیب تیم ملی اضافه می کنیم تا برای بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور قدرتمندی داشته باشیم.

کد خبر : ۲,۴۹۹
اشتراک در