۷ تیر ۱۳۹۶ ۰۶:۱۸
مهدوی-نیا-قایقرانان-صد-در-صد-در-فینال-A-رقابت-های-جهانی-پارو-می-زنند
سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان معتقد است قایقرانان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان صد در صد در فینال A پارو می زنند.
سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان معتقد است قایقرانان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان صد در صد در فینال A پارو می زنند.

مسعود مهدوی نیا با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی را تا ۱۵ مردادماه به بالاترین سطح آمادگی می رسانیم و در شرایط آمادگی نگه می داریم تا در مسابقات قهرمانی جهان جمهوری چک نتایج خوبی به دست آورند. این قایقرانان صد در صد به مرحله فینال A مسابقات جهانی راه پیدا می کنند. هدف ما هم همین است و در مرحله بعد به دنبال کسب مدال هستیم.

وی افزود: قایقرانان بعد از مسابقات قهرمانی جهان در رقابت های قهرمانی کشور شرکت می کنند و برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شوند که اوایل آذرماه در تایلند برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی قایقرانی به جلسه خود با معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک اشاره کرد و اظهار داشت: در این جلسه درخواست کردیم تا از تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان حمایت شود. دلایل حضورمان در مسابقات قهرمانی جهان و هدفمان را مطرح کردیم که نظر مثبتی داشتند. ما درخواست کردیم سه نفر در این مسابقات شرکت کنند که قرار شد در کمیته تخصصی صحبت کرده و نظرشان را اعلام کنند.

وی از اضافه شدن یک نفر به اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: اردوی بعدی تیم ملی را با حضور قایقرانانی که در اردوی قبل حضور داشتند آغاز خواهیم کرد فقط مریم سلطانی را که مدتی است در این رشته فعالیتش را آغاز کرده و پیشرفت خوبی داشته است را به اردو اضافه می کنیم، چون استعداد خوبی در کایاک دارد.

مهدوی نیا درباره مسابقات قهرمانی آسیا گفت: برای مسابقات قهرمانی آسیا که اوایل آذرماه برگزار می شود در چهار کلاس شرکت کنیم. از طرفی با توجه به شناختی که از حریفان داریم مریم سلطانی هم می تواند نتیجه خوبی به دست آورد.

کد خبر : ۲,۴۹۴
اشتراک در