۴ تیر ۱۳۹۶ ۰۵:۳۰
حضور-نماینده-والیبال-نشسته-ایران-در-هیات-ژوری-مسابقات-قهرمانی-آسیا-و-اقیانوسیه
نماینده والیبال نشسته ایران در هیات ژوری مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه معتقد است رقابت های این دوره به دلیل تغییر و تحول تیم ها نکات دیدنی زیادی دارد.

نماینده والیبال نشسته ایران در هیات ژوری مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه معتقد است رقابت های این دوره به دلیل تغییر و تحول تیم ها نکات دیدنی زیادی دارد.

لیلی توکلی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: به عنوان یکی از اعضای هیات ژوری به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه دعوت شدم. درحقیقت برای سومین بار به عنوان یکی از اعضای هیات ژوری در مسابقات آسیایی و جهانی حضور دارم و نماینده ایران عزیزمان در این پیکارها هستم و امیدوارم بتوانم این مسئولیت را به خوبی انجام دهم.

وی افزود: از افرادی برای هیات ژوری دعوت می شود که دوره های داوری را گذرانده و در واقع پیشکسوت داوری باشند که در این دوره نیز دعوت شدم و اگرچه کار سختی دارم، اما امیدوارم بتوانم مسئولیتم را به خوبی انجام دهم.

 

 


داور بین المللی والیبال نشسته ایران ادامه داد: مسئولیت ما کنترل تجهیزات بازیها، فهرست و لباس بازیکنان است که باید بررسی شده و استاندارد لازم را داشته باشند. وقتی ما آن را تایید کردیم به دست مسئولان برگزار کننده می رسد.

وی به جذابیت های مسابقات این دوره اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تغییراتی که در همه تیم ها رخ داده است شاهد شکست تیم های قدرتمند برابر تیم های دیگر هستیم که نشان می دهد تغییراتی در مسابقات رخ داده است. فکر می کنم مسابقات این دوره نیز برای ما نکات دیدنی داشته باشد، چون ممکن است تغییر و تحولاتی در تیم های دیگر رخ داده باشد. به نظر من این دوره از مسابقات سطح بهتری دارد و نایب قهرمانی تیم بانوان ایران نیز دور از دسترس نیست.

کد خبر : ۲,۴۹۰
اشتراک در