۴ تیر ۱۳۹۶ ۰۴:۳۱
ایزدیار-برای-نتیجه-گیری-در-بازی-های-پاراآسیایی-نیاز-به-کسب-تجربه-داریم
شناگر پارالمپیکی ایران گفت برای کسب نتیجه در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ نیاز به حضور در رقابتهای برون مرزی و کسب تجربه بیشتر است.

شناگر پارالمپیکی ایران گفت برای کسب نتیجه در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ نیاز به حضور در رقابتهای برون مرزی و کسب تجربه بیشتر است.

شاهین ایزدیار در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: تمریناتم را به روال گذشته زیر نظر آقای ضیایی در مشهد ادامه می دهم با این حال با اینکه یک سال و دو ماه به بازی های پاراآسیایی زمان باقی مانده، مسابقه و یا اردوی برون مرزی برای ما شناگران در نظر نگرفته اند.

وی در ادامه تصریح کرد: من در دو دوره گذشته بازی های پاراآسیایی گوانگجو و اینچئون ۱۲ مدال رنگارگ کسب کرده ام و برای همین بر این باورم که باید به رشته شنا که می تواند خیلی مدال آور باشد، توجه بیشتری شود.

ایزدیار افزود: اردوهای ما طبق اعلام مسئولان از مهرماه آغاز می شود ولی من بعد از ریو در هیچ مسابقه ای شرکت نکردم در حالیکه رشته های  تیراندازی، وزنه برداری و دو و میدانی در مسابقات برون مرزی شرکت کرده اند. البته وضعیت من نسبت به شناگران دیگر بهتر است چون قبل از ریو ۲۰۱۶ در رقابت های لهستان شرکت کردم ولی دیگران در هیچ رویدادی شرکت نکردند. شناگران رقبای خود را نمی شناسند و تجربه پیدا نمی کنند و با استرس فراوان پا به رقابتهای پاراآسیایی می گذارند.

 

 


وی تصریح کرد: آذر ماه قرار است یک مسابقه ورودی زیر نظر مسئولان کمیته بین المللی در کشور برگزار شود. این در حالی است که شناگران نیاز به شرکت در رویدادهای بیشتر و کسب تجربه دارند.

ایزدیار در پایان گفت: خود من در اینچئون تنها با اختلاف چند صدم ثانیه، سه تا از مدال های طلایم به نقره تبدیل شد. ولی تلاش می کنم تا در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا مدال های نقره ام را تبدیل به طلا کنم اما این انتظار را هم از مسئولان دارم مرا به مسابقه یا اردو بفرستند تا نسبت به رقیبانم شناخت پیدا کنم. امیدوارم فدراسیون کمک کند و ما را به مسابقات برون مرزی بفرستد و به رکوردگیری داخلی اکتفا نکند.

کد خبر : ۲,۴۸۷
اشتراک در