۳ تیر ۱۳۹۶ ۰۳:۵۵
مربی-تیر-و-کمان-در-تورنمنت-جمهوری-چک-برای-رقابت-های-قهرمانی-جهان-آماده-می-شویم
مربی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولان گفت: تورنمنت رنکینگ جهانی جمهوری چک رقابت بزرگی است، اما هدف ما مسابقات قهرمانی جهان است.
مربی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولان گفت: تورنمنت رنکینگ جهانی جمهوری چک رقابت بزرگی است، اما هدف ما مسابقات قهرمانی جهان است.

جبرائیل عبادی در خصوص شرایط آمادگی کمانداران در آستانه اعزام به تورنمنت رنکینگ جهانی جمهوری چک به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: اردوی پایانی تیم ملی از ۱۲ تا ۲۲ تیرماه به مدت ۱۰ روز در تهران برگزار می شود و بعد از آن تیم به تورنمنت جمهوری چک اعزام می شود. مسابقات نیز از ۲۴ تیرماه آغاز می شود.

وی با ابراز رضایت از اردوی قبلی تیم ملی در مشهد مقدس افزود: تیم ملی تمرینات خوبی را برگزار کرد و رکوردهای خوبی هم به ثبت رسید. امیدوارم در این اردو رکوردهای بهتری به ثبت برسد و کمانداران به هماهنگی تیمی رسیده و در مسابقات انفرادی و تیمی به نتایج خوبی دست پیدا کنند.




مربی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولان در خصوص تورنمنت رنکینگ جهانی گفت: سال گذشته شرکت کنندگان زیادی در این رقابت ها شرکت کردند، اما در این دوره فکر نمی کنم تعداد زیادی حضور داشته باشند، با این حال تیم های خوبی شرکت می کنند.

وی ادامه داد: این مسابقات جنبه تدارکاتی رقابت های قهرمانی جهان چین است که امیدوارم در این مسابقات بهترین نتایج را کسب کنیم. درحقیقت تورنمنت رنکینگ جهانی برای ارزیابی و محک میزان آمادگی ملی پوشان است و قصد داریم برخی از بازیکنان که میدان ندیده اند، مسابقه دهند و کلاسبندی پزشکی شوند.

کد خبر : ۲,۴۸۳
اشتراک در