۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ۰۶:۱۳
ابراز-امیدواری-مدیر-تیم-های-والیبال-نشسته-نسبت-به-موفقیت-بانوان-در-توکیو-۲۰۲۰
مدیر تیم های ملی والیبال نشسته گفت: اگر برای تیم ملی بانوان برنامه ریزی کنیم مطمئنا می توانیم آنها را روی سکوی بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ببینیم.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته گفت: اگر برای تیم ملی بانوان برنامه ریزی کنیم مطمئنا می توانیم آنها را روی سکوی بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ببینیم.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، اردوی پایانی تیم های ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در حال برگزاری است.

هادی رضایی به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: به نظر من اگر هر ۱۲ بازیکن تیم ملی بانوان را تغییر دهیم، باز هم پتانسیل کسب موفقیت دارد، اما باید بر روی این تیم سرمایه گذاری شود.

وی افزود: این تیم به اردو نیاز دارد و اردوی تدارکاتی زیاد می تواند به آینده والیبال ما کمک کند. تیم بانوان نسبت به بازی های پارالمپیک ریو پنج بازیکن جدید دارد که معدل سنی آنها چهار، پنج سال جوان تر شده است و هنوز امکان جوانگرایی وجود دارد.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته همچنین معتقد است باید به تیم ملی بانوان  فراتر از آسیا نگاه کنیم. وی ادامه داد: نباید هدفمان مسابقات آسیایی باشد، چون تیم بانوان در جایگاه دوم آسیا قرار دارد. ما پتانسیل بالایی داریم و باید فراتر از آسیا به تیم بانوان نگاه کنیم.

 

 


وی خاطرنشان کرد: برای کسب عنوان قهرمانی آسیا باید تلاش کنیم و در آینده به فکر ایستادن روی سکو باشیم. اگر برای بازی های پارالمپیک برنامه ریزی کنیم مطمئنا با نظر فنی من می توانیم بانوان را روی سکو ببینیم مشروط به اینکه برنامه تدارکاتی داشته باشیم و انسجام را در تیم ایجاد کنیم. به نظر من  تیم ملی روند تمرینی خوبی دارد که این روند تمرینی خوب می تواند به آینده خوب بانوان کمک کند.

رضایی در خصوص تیم والیبال نشسته مردان گفت: تیم مردان هم روند تمرینی خود را برای حضور قدرتمند در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ انجام می دهد. ما به بازی های آسیایی و جهانی چندان توجهی نداریم، چون یک زنجیره و برنامه چهار ساله را طی می کنیم تا به بازی های پارالمپیک برسیم. در این تیم  نیز سه تغییر داریم و برای مسابقات جهانی ممکن است یکی دو تغییر داشته باشیم. درحقیقت این تغییرات خلاء پستی تیم را پر می کند که اگر در پستی بازیکنی کم شود همیشه جایگزین داشته باشیم.

کد خبر : ۲,۴۷۷
اشتراک در