۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ۰۴:۰۷
امان-الله-پاپی-امیدوارم-به-همراه-خالوندی-و-حیدری-بر-سکوی-مسابقات-جهانی-بایستم
ملی پوش دو و میدانی ایران قصد دارد در نخستین تجربه خود در مسابقات جهانی معلولان لندن به روی سکو بایستد.
ملی پوش دو و میدانی ایران قصد دارد در نخستین تجربه خود در مسابقات جهانی معلولان لندن به روی سکو بایستد.

امان الله پاپی که بعد از مسابقات بین المللی امارات دومین تجربه خود را در رقابت های بین المللی تجربه می کند درباره حضورش در مسابقات جهانی به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: در این پیکارها در ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۷ شرکت می کنم و امیدوارم در کنار دو ملی پوش مطرح کشورمان روی سکو بایستم.

وی افزود: در ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۷ محمد خالوندی و عبدالله حیدری حضور دارند که در بازی های پارالمپیک ریو عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را به دست آوردند و من هم امیدوارم در نخستین تجربه ام در مسابقات جهانی به همراه دو نماینده کشورمان نتیجه خوبی کسب کرده و بر سکو بایستم.

پرتابگر دو و میدانی ایران در خصوص مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اظهار داشت: در این مسابقات موفق شدم رکورد ۴۴ متر و ۳۷ سانتیمتر را به ثبت برسانم درحالیکه رکورد ورودی مسابقات جهانی ۴۳ متر و ۲۷ سانتیمتر بود.

وی با بیان این مطلب که تمرینات خوبی را در خرم آباد انجام می دهد، گفت: تمرینات آماده سازی ام را زیر نظر آقای مصطفی بهرامی انجام می دهم که خیلی خوب است و به ۹۰ درصد آمادگی رسیده ام. مربی ام در پیشرفت من نقش بسیار مهمی دارد.

پاپی درباره حریفانش در مسابقات جهانی اظهار داشت: حریفانم در این رقابت ها محمد خالوندی و عبدالله حیدری، نفرات اول و دوم مسابقات جهانی، هستند که تجربه بالایی دارند. نماینده ویتنام نیز نفر سوم بازی های پارالمپیک ریو است و یک حریف هم از برزیل دارم، اما من هم آمادگی خوبی دارم و امیدوارم نتیجه خوبی به دست آورم.

کد خبر : ۲,۴۷۳
اشتراک در